بلاگرهای مروج بی‌عفتی بازداشت شدند

  4030627082 ۴۸ نظر، ۶ در صف انتشار و ۲۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

معاون دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از بازداشت چندین بلاگر به اتهام ترویج بی‌عفتی و رعایت نکردن مسائل اخلاقی در مرکز استان خبر داد.

بلاگرهای مروج بی‌عفتی بازداشت شدند

به گزارش ایرنا از مرکز رسانه دادستانی اردبیل، مرتضی طاهری‌فرد روز سه‌شنبه در این زمینه اظهار کرد: چندین بلاگر که بدون رعایت مسائل اخلاقی، موازین شرعی و قانونی با تولید محتوا موجب جریحه‌دار کردن عفت عمومی می‌شدند و زمینه ترویج فساد را فراهم می‌کردند، بازداشت شدند.

وی با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی گشت سایبری دادستانی و تشدید نظارت بر عملکرد ضابطان مرتبط با جرایم فضای مجازی و تاکیدهای صورت گرفته برای واکنش سریع در این عرصه، هشدار داد: بنابر دستور دادستان اردبیل برخورد با هرگونه اقدام مخل امنیت روانی مردم در فضای سایبری و محتواهای مجرمانه مانند ترویج فساد و فحشا، عبرت‌آموز و بدون اغماض خواهد بود.

معاون دادستان عمومی و انقلاب اردبیل همچنین از شناسایی و پلمب یک کافه در اردبیل خبر داد که به عنوان محلی برای ارتباطات مختلط و ناسالم افراد تبدیل شده بود.

وی در ادامه از مردم خواست تا هرگونه مستندات و اطلاعات مرتبط با وقوع جرایم در فضای مجازی را از طریق کانال اطلاع‌رسانی و ارتباطی دادستانی اردبیل در پیام‌رسان ایتا به آدرس dadsaraard@ اعلام نمایند.