تکلیف اسدبیگی با پرسپولیس مشخص شد؛ سینا دوباره شاگرد یحیی می‌شود

  4030628096

تکلیف سینا اسدبیگی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با این تیم مشخص شد و این بازیکن بعدظهر راهی باشگاه می‌شود.

تکلیف اسدبیگی با پرسپولیس مشخص شد؛ سینا دوباره شاگرد یحیی می‌شود

به گزارش ایرنا، اواخر هفته گذشته، اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه، سعید مهری هافبک ۲۶ ساله و سابق استقلال مورد توجه خوان کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی پرسپولیس قرار گرفته است.

باتوجه به تکمیل بودن لیست بزرگسالان پرسپولیس، سرخ‌پوشان برای اینکه بتوانند قرارداد این بازیکن را به ثبت برسانند باید نام یکی از بازیکنان خود را از لیست خارج و نام مهری را ثبت می‌کردند. در روزهای اخیر باشگاه پرسپولیس تلاش کرد تا بعد از توافق با سینا اسدبیگی و جدایی این هافبک ۲۷ ساله، لیست خود را خالی کند تا قرارداد مهری را به ثبت برساند.

باشگاه پرسپولیس همچنین موفق شد اوستون اورونوف را با مجوز سازمان لیگ به لیست زیر ۲۵ سال سرخ پوشان تهرانی اضافه کند تا به نوعی مشکل سینا اسدبیگی برای ماندن در این تیم حل شود. اما با توجه به صحبت‌های گاریدو، اسدبیگی می‌داند که شانسی برای حضور در ترکیب پرسپولیس ندارد. با این حال اکنون با جذب قطعی سعید مهری و ترافیک عجیبی که در این پست شکل گرفته، بعید است که طرفین برای ادامه همکاری تمایل داشته باشند و بد هم نیست که سینا اسدبیگی با قبول پیشنهاد باشگاه با رفتن قرضی به باشگاه‌های دیگر، شانس خود در جای دیگر امتحان کند.

با پیگیری خبرنگار ایرنا مشخص شد که این هافبک ۲۷ ساله قصد ماندن در پرسپولیس را ندارد و امروز بعدظهر برای فسخ قرارداد راهی باشگاه پرسپولیس می‌شود. شنیده می‌شود این بازیکن با فولادخوزستان به توافق رسیده و یک‌بار دیگر شاگرد یحیی گل‌محمدی می‌شود.