بیش از ۲۰۰۰ رمزارز در صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت لیست شد!

گزارش بازرگانی، 339611،   4030701011

امروزه که صنعت ارز دیجیتال، دوران شکوفایی و رشد چشم‌گیر خود را دنبال می‌کند، طیف متنوعی از رمز ارز در بازارهای جهانی به کاربران عرضه می‌شود که پیامد‌های مثبتی مانند انعطاف در سرمایه‌گذاری و سود‌آوری بیش‌تر را به همراه دارد. از طرفی، وجود طیف وسیع رمز ارز در یک صرافی، نشان از ثبات و اعتبار بالای آن دارد که قابل چشم‌پوشی نیست.

در این میان، باید در نظر داشته باشید که صرافی‌های بین‌المللی با وجود احراز هویت پیچیده و عدم پشتیبانی از کاربران ایرانی، انتخاب مناسبی به شمار نمی‌روند و یافتن صرافی ایرانی معتبر، اولین کاری است که باید به عنوان معامله‌گر انجام دهید. حالا فرض کنید که بیش از ۲۰۰۰ رمز ارز در ایرانیکارت لیست شد و دست سرمایه‌گذاران را برای ورود به معاملات سود‌آور و فرصت‌های کم‌یاب باز گذاشته است.

اما صرافی ایرانیکارت چه خدماتی دارد؟ آیا تنوع دارایی‌های این پلتفرم، در میزان معامله ارزهای دیجیتال مانند فروش تتر تاثیرگذار است؟ چه تفاوت‌هایی در این صرافی ایرانی باعث شده است تا بیش از ۱ میلیون کاربر به آن روی آورند؟

معرفی ایرانیکارت و خدمات آن

ایرانیکارت به عنوان یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی با بیش از ۱۳ سال سابقه، توانسته است رویای ایرانیان برای دسترسی به خدمات ارزی و حضور در بازارهای مالی جهانی را تحقق بخشد.

می‌توان گفت خدمات ایرانیکارت از انواع ویزا کارت و مستر کارت شروع شد، اما با توجه به نیاز کاربران ایرانی خدماتی جدید شامل گیفت کارت‌های مختلف، امکان پرداخت ارزی برای خدمات تحصیلی، سیم کارت و مسافرتی، افتتاح حساب بین‌المللی مانند پی‌پال و وب‌مانی، امکان خرید از سایت یا کشورهای خارجی و معامله ارز دیجیتال به این پلتفرم افزوده شد.

در هیاهوی توسعه دنیای رمز ارز، بخشی اعظمی از کاربران ایرانیکارت، برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال به این صرافی‌های معتبر و در عین حال نام‌آشنا روی آورده‌اند.

به طور کلی ایرانیکارت با بیش از یک میلیون کاربر فعال، همکاری با بیش از ۲۵۰۰ شرکت و مشتری بزرگ، ارائه بیش از ۲۰۰ خدمت بین‌المللی و سابقه حداقل ۱۳ ساله، میان صرافی‌های ایرانی می‌درخشد و حالا که بیش از ۲۰۰۰ رمز ارز در ایرانیکارت لیست شد، به انتخاب ایده‌آل و مطمئن بسیاری از افراد تبدیل شده است.

افزایش تنوع رمز ارزها

در صنعت ارز دیجیتال، سرمایه‌گذاران و تریدر‌ها همواره به دنبال کشف فرصت‌های جدید و شرکت در معاملات متفاوت و سود‌ده هستند. یکی از عواملی که می‌تواند اختیار عمل بیش‌تری به معامله‌گران دهد، ارائه طیف وسیعی از رمز ارزها در صرافی ارز دیجیتال است که سبد معاملاتی کاربر را متنوع می‌کند و گزینه‌های بیش‌تر سرمایه‌گذاری را در اختیار او قرار می‌دهد.

حالا که این صرافی با ‌خبر لیست شدن بیش از ۲۰۰۰ ارز دیجیتال مانند ارز فلو، کاربران را مجذوب و شگفت‌زده کرده است؛ می‌توانید پس از ورود به این سایت و پشت سر گذاشتن احراز هویت در ۵ دقیقه، لیست متنوعی از رمز ارز را به همراه قیمت لحظه‌ای ارزهای برترمانند قیمت بیت کوین، قیمت اتریوم، قیمت ایاس، تغییرات روزانه، قیمت خرید و فروش و نمودار هفتگی مشاهده کنید. ضمنا هر ارز دیجیتال در این سایت، دارای صفحه‌ای اختصاصی است که به معرفی، تحلیل و پیش‌بینی آن رمز ارز می‌پردازد.

مزایای ایرانیکارت

زمانی که از مزایای یک صرافی ارز دیجیتال صحبت می‌شود، باید مجموعه‌ای از مولفه‌ها شامل بستر فنی و بصری پلتفرم، تیم توسعه‌دهنده و پشتیبانی، میزان هزینه‌های جانبی و اعتبار صرافی را مورد بررسی قرار دهیم.

ایرانیکارت، یکی از صرافی‌هایی است که با ارائه خدمات مطلوب و سریع در بستری امن، میان کاربران رضایت قابل توجهی را به دست آورده است. برخی از مزایای ایرانیکارت عبارتند از:

  • رابط کاربری ایده‌آل

ممکن است گروه‌های مختلف با رده سنی گوناگون و سطح دانش متفاوت، تمایل داشته باشند وارد عرصه رمز ارز شوند و درآمد جانبی برای خود ایجاد کنند. در چنین شرایطی، جلوه بصری سایت و دست‌یابی به عناصر گوناگون باید به گونه‌ای باشد که افراد در کم‌ترین ممکن و بدون سردرگمی، به هدف اصلی خود دست یابند.

می‌توان گفت ایرانیکارت از محدود وب‌سایت‌هایی است که خدمات خود را کاملا دسته‌بندی شده و شفاف به کاربران ارائه می‌دهد تا با ساخت تجربه کاربری مثبت، رضایت‌شان را به دست آورد.

  • جامعه قوی و فعال

تعداد کاربران فعال که مدت زمان طولانی از یک صرافی استفاده می‌کنند و نسبت به خدمات ارائه‌شده رضایت دارند، فاکتوری است که به اعتبار و توسعه پلتفرم کمک شایانی می‌کند. از طرفی، جذب کاربران جدید که معمولا حاصل پیشرفت و افزایش تنوع خدمات است، موجب ساخت جامعه فعال می‌شود.

  • امنیت بالا

صرافی ارز دیجیتال با دارایی کاربران در ارتباط است و حفظ این دارایی به مولفه‌های امنیتی موجود در پلتفرم بستگی دارد. تیم توسعه‌دهنده ایرانیکارت، با تمرکز بر علم روز و توسعه پروتکل‌های امنیتی در قالب احراز هویت دو عاملی و بستر امن انتقال وجه، از امنیت بالایی برخوردار است که احتمال هک اطلاعات و شیوه‌های نوین کلاهبرداری را به حداقل می‌رساند.

  • سرعت مطلوب انجام تراکنش

سودآوری در نوسان‌گیری‌ها که معمولا توسط تریدر‌ها انجام می‌شود نیاز به انجام سریع تراکنش دارد. این موضوع حاصل فعالیت تخصصی و به روز تیم فنی صرافی است. ایرانیکارت، معاملات رمز ارز را در زمانی کوتاه انجام می‌دهد تا بدون نگرانی بتوانید خرید و فروش ارز دیجیتال انتخابی خود را در لحظه انجام دهید.

تیم پشتیبانی، راهی برای حل سریع مشکلات ایجاد شده

  • تیم پشتیبانی متخصص

یکی از نکات قابل توجه در دنیای رمز ارز، ابهاماتی و مسائلی است که به دلیل جدید بودن این صنعت ایجاد می‌شود. در چنین شرایطی، پشتیبانی صرافی می‌تواند با پاسخگویی سریع و دقیق، مشکل کاربران را رفع کند.

تیم پشتیبانی ایرانیکارت‌ به صورت شبانه‌روزی با راهنمایی تخصصی و صبورانه، کاربران را در رفع مشکلات احتمالی یاری می‌کند.

  • ارائه خدمات متنوع

ایجاد سبد مالی رمز ارز متنوع، یکی از راهکارهایی است که ریسک سرمایه‌گذاری را کاهش می‌دهد. ایرانیکارت یکی از صرافی‌هایی است که با ارائه بیش از ۲۰۰۰ ارز دیجیتال در کنار خدمات دیگر بین‌المللی، امکان بهره‌مندی از امکانات متعددی را فراهم می‌کند.

  • کارمزد اندک

کارمزد صرافی که با هدف به‌روز‌رسانی و ارائه امکانات متعدد از کاربران گرفته می‌شود؛ در کنار کارمزد انتقال در شبکه بلاک‌چین و تراکنش‌های مالی می‌تواند هزینه‌های مختلفی را برای کاربر ایجاد کند. ایرانیکارت برای کاهش هزینه و جلب رضایت کاربر، هزینه‌ای ثابت و کم‌ در مقایسه با رقبا در نظر گرفته است.

  • احراز هویت کوتاه

احراز هویت یکی از گام‌هایی است که با تایید هویت کاربران موجب افزایش امنیت شبکه می‌شود. مراحل احراز هویت در سایت ایرانیکارت ساده و در قالب چند گام کوتاه قابل انجام است که به تکمیل مشخصات، ثبت مدارک هویتی، راه‌های ارتباطی و اطلاعات بانکی نیاز دارد.

راهنمای استفاده از رمز ارزها در ایرانیکارت

خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی ایرانیکارت به قدری ساده است که می‌توانید در زمانی کوتاه معاملات خود را انجام دهید. البته اولین و مهم‌ترین گام برای شرکت در معاملات، ثبت نام اولیه در سایت ایرانیکارت و پشت سر‌گذاشتن فرایند احراز هویت است. در ادامه با بررسی مراحل خرید و فروش ارز دیجیتال در ایرانیکارت، شما را راهنمایی می‌کنیم.

مراحل خرید ارز دیجیتال در ایرانیکارت

  • ورود به حساب کاربری و انتخاب لیست رمز ارزها از منو افقی
  • بررسی لیست ارزهای دیجیتال و انتخاب رمز ارز انتخابی
  • مشاهده قیمت و تایید گزینه خرید
  • تعیین مقدار رمز ارز درخواستی، نوع شبکه انتقال و آدرس کیف پول مقصد
  • مرور و بازبینی مجدد اطلاعات وارد شده
  • واریز موفقیت‌آمیز هزینه و دریافت ارز دیجیتال درخواستی

احراز هویت، پیش‌نیاز خرید و فروش رمز ارز

مراحل فروش ارز دیجیتال در صرافی ایرانیکارت

فروش رمز ارز در ایرانیکارت مانند خرید آن بسیار ساده است و در چند گام کوتاه انجام می‌شود که در ادامه بررسی می‌کنیم:

  • ورود به حساب کاربری و انتخاب لیست ارز دیجیتال از منو سمت چپ صفحه
  • انتخاب ارز دیجیتالی که قصد فروش آن را دارید.
  • تکمیل اطلاعات شامل میزان رمز ارز قابل معامله و محل واریز وجه
  • تایید نهایی و فروش موفقیت آمیز ارز دیجیتال مد‌نظر

نتیجه‌گیری

ایرانیکارت یکی از صرافی‌هایی است که از ۱۳ سال قبل، خدمات بین‌المللی متعددی مانند معامله ارز دیجیتال به بیش از یک میلیون کاربر ارائه می‌دهد. حالا که بیش از ۲۰۰۰ رمز ارز در ایرانیکارت لیست شد، می‌توان در بستری امن و سریع، سبد معاملاتی متنوع و سودآوری برای خود به ارمغان آورید.