کدام ترجمه از «وفاق» به درد پزشکیان می‌خورد؟!

  4030701049 ۰ نظر، ۲ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

گویا خانم منصوری گویا ناراحت‌اند از اینکه چرا تحلیلگران منصف و دلسوز در مقابل ترجمه غلط ایشان از مفهوم وفاق ملی قیام و ایرادات آنرا برملا کرده اند.

کدام ترجمه از «وفاق» به درد پزشکیان می‌خورد؟!

مشرق‌نیوز نوشت: خانم آذر منصوری، رئیس جبهه اصلاحات به تازگی در یک توییت نوشته است: ترجمه برخی جریان ها از وفاق ملی⁩، آنها که از قضا خود دلیل و علت اصلی شکاف حاکمیت و ملتند: ‏«اگر انتخابات رقابتی هم برگزار شد و اصلاح طلبان در آن پیروز شدند، این ما هستیم که حتی برای بکارگیری افراد در رده های میانی توسط پیروز انتخابات، محدوده و خط قرمز تعریف کنیم.»

دقت شود که خانم منصوری گویا ناراحت‌اند از اینکه چرا تحلیلگران منصف و دلسوز در مقابل ترجمه غلط ایشان از مفهوم وفاق ملی قیام و ایرادات آنرا برملا کرده اند.

او پیش از این در اظهاراتی پیرامون وفاق ملی از این گفته بود که وفاق ملی منوط به رفع حصر است.

پر واضح است که ترجمه خانم منصوری از مفهوم وفاق یک ترجمه کاملا غلط است و ایشان حق ندارد به کسانی که ترجمه درستی از مفهوم وفاق مطرح می کنند، بتازد.

وفاق یک پیش شرط است برای کارآمدی و اگر هم بعنوان یک هدف مطرح می شود در واقع به این دلیل است که بتواند کارآمدی را محقق کند.

در بحث کارآمدی اگر قرار بر یک نگاه غیر نمایشی باشد؛ طبعا چینش مدیران صف تا ستاد اهمیت ویژه ای دارد و کسانی که این حقایق را ریشخند می کنند طبعا اهمیتی برای کارآمدی قائل نیستند.

بیان این نکته هم ضروری به نظر می رسد که سیاست گذار و انتخاب گر اصلی در بحث چینش مدیران اجرایی؛ شخص دولت و رئیس جمهور هستند و کسی در این زمینه نمی تواند چیزی را به رئیس جمهور دیکته کند.