در غرب آسيا چه خبر است؟!

محمدکاظم انبارلویی،   4030702016 ۰ نظر، ۲ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار
در غرب آسيا چه خبر است؟!

1- هگل معتقد بود جنگ يك ضرورت تاريخي است. از فروماندگي ملت‌ها پيشگيري مي‌كند. جنگ ابزاري است كه روح ملي، نيروي خود را بازمي‌يابد.
او معتقد بود چهار نوع جنگ وجود دارد كه مهمترين آن جنگ تمدني است.
در جنگ تمدني به خاطر تفسير خاص از هستي دو طرف به مخاصمه برمي‌خيزند. طولاني‌ترين جنگ‌ها، جنگ تمدني است. ايران در طول تاريخ بشر، يك طرف جنگ تمدني بوده است.
امامين انقلاب جنگ بين كفر و ايمان و شرك و توحيد را اجنتاب‌ناپذير مي‌دانند.
2- آمريكا و شوروي در نخستين روزهاي انقلاب با تحريك صدام تمام توان خود را به همراه 25 مليت با ايران اسلامي وارد جنگ تمدني شدند. حاصل اين جنگ چه بود؟ از خاكستر اين جنگ كه 8 سال طول كشيد در ايران قدرتي برخاست كه سازمان نظامي شرق از هم پاشيد و غرب از موضع تهاجم به مواضع دفاعي رسيده است.
كساني كه مي‌خواستند انقلاب اسلامي را در مرزهاي ايران محصور كنند و سپس شيپور تجزيه‌طلبي را به صدا درآوردند، طبل صدور انقلاب را در منطقه به صدا درآوردند. خودشان صدام را سرنگون كردند. با باروتي كردن فضاي تنفس سياسي منطقه، سپاه قدس متشكل از مجاهدان عراقي، افغاني ، سوري، یمنی، پاکستانی و... متولد شد.
3- امروز جبهه مقاومت ، رژيم صهيونيستي را به عنوان سنگر اصلي غرب در برابر انقلاب اسلامي محاصره كرده است. امروز جبهه مقاومت داراي ژنرال‌هايي در تراز شهيد سليماني و سربازاني در تراز شهيد حججي است.
هيچ قدرت نظامي در جهان قادر نيست شبكه مقاومت در منطقه را در هم شكند. در اين شبكه صدها هزار نيرو وجود دارد كه تمام اعضا نفر دوم هستند. اين رمز و راز ماندگاري و جاوداني جبهه مقاومت است.
سازمان رزم جبهه مقاومت نه‌تنها كاستي نمي‌گيرد بلكه به صورت تصاعدي رشد و نمو پيدا مي‌كند.
4- آخرين اخبار جنگ در منطقه چيست امروز همه از خود سؤال مي‌كنند در غرب آسيا چه خبر است؟!
با پير خرد نهفته مي‌گفتم دوش
كزمن سخن سرّ جهان هيچ مپوش
نرم نرمك مرا همي گفت به گوش
كين ديدني نيست، گفتني نيست خموش
اوضاع منطقه ديدني است شنيدني نيست!
رژيم صهيونيستي در غزه و لبنان چه مي‌كند؟ همه مي‌گويند آمريكا دارد با اين سروصدا چند چيز را در سرزمين‌هاي اشغالي پنهان مي‌كند.
الف: فروماندگي در حل مسائل داخلي
ب: فروپاشي سازمان سياسي و اجتماعي
ج: ازهم‌گسيختگي ماشين جنگي و كشتار جمعي
د: بهم ريختگي دكور رسانه‌اي و ريخت صهيونيست‌ها در جهان
5- صهيونيست‌ها و ناتو آماده يك حمله همه‌جانبه به لبنان هستند.
آن‌ها اشتباه 44 سال قبل يعني حمله سراسري صدام به ايران را دارند تكرار مي‌كنند.
نتانياهو دارد همان نقش صدام را بازي مي‌كند. به‌زودي سرزمين‌هاي اشغالي زير باراني از موشك و پهپادهاي جبهه مقاومت شخم زده خواهد شد. تخم افول تمدن غرب در اين شخم‌زني كاشته خواهد شد.
رژيم صهيونيستي خود را در معرض يك طوفان‌الاقصي شماره 2 قرار داده است. اين رويكرد به مثابه خودكشي نظامي است. اين خودكشي ديدني است.
کافی است تحرکات نظامی 48 ساعته اخیر حزب الله علیه صهیونیست ها را رصد کنید تا به این ادراک برسید حزب الله با رژیم صهیونیستی در این مقطع از جنگ چند چند است. از جبهه مقاومت فقط دو كلمه به گوش مي‌رسد: خدا براي ما كافي است، اين صدا هم شنيدني است و هم ديدني!!