دشداشه روی دوش جام جهانی

  4030703133 ۰ نظر، ۱ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

ستاره برزیلی تیم فوتبال الهلال عربستان از پیشنهاد میزبانی این کشور از جام جهانی ۲۰۳۴ حمایت کرد.

دشداشه روی دوش جام جهانی

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، عربستان سعودی به عنوان تنها نامزد کسب امتیاز میزبانی جام جهانی ۲۰۳۴ پیشنهاد خود را تسلیم فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) کرده و انتظار می‌رود که ۲۱۱ عضو این نهاد جهانی، پیش از پایان امسال به این پیشنهاد رای موافق دهند.

نیمار که پس از جدایی از پاری‌سن‌ژرمن در سال ۲۰۲۳ نتوانست مقابل پیشنهاد اغواکننده عربستانی‌ها مقاومت کند و راهی الهلال شد، در ویدئویی که این باشگاه منتشر کرده است، گفت: از برگزاری جام جهانی در اینجا، عربستان سعودی خوشحالم. فکر می‌کنم جام بسیار هیجان‌انگیزی در انتظار همه باشد.

وی که حالا به نوعی مهره تبلیغاتی سعودی‌ها در عرصه ورزش و به طور مشخص فوتبال محسوب می‌شود، افزود: مردم سراسر جهان این فرصت را خواهند داشت تا اطلاعات بیشتری درباره فرهنگ سعودی کسب کنند و بنابراین بودن در کنار همه کسانی که این فرصت را دارند، تجربه فوق‌العاده‌ای خواهد بود.

جام‌جهانی ۲۰۳۴ با ۴۸ تیم قرار است در ماه‌های نوامبر و دسامبر ۲۰۳۴ برگزار شود. نیمار ۳۲ ساله که لقب برترین گلزن تاریخ برزیل را یدک می‌کشد، در سه جام جهانی حضور داشته است. او که از اکتبر ۲۰۲۳ به دلیل پارگی رباط صلیبی دور از میادین بوده، مراحل پایانی دوران مصدومیتش را سپری می‌کند و انتظار می‌رود تا در بازی‌های لیگ نخبگان آسیا که هم‌اکنون آغاز شده، مقابل نمایندگان ایران به میدان برود.