ادعای جدید ضد ایرانی ترامپ/ جان من در خطر است!

  4030704074

رئیس جمهور سابق آمریکا پس از جلسه با مقامات دفتر اطلاعات ملی این کشور، مدعی شد که ایران «جان او را تهدید می‌کند»!

ادعای جدید ضد ایرانی ترامپ/ جان من در خطر است!

به گزارش مهر به نقل از رویترز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا پس از دریافت گزارش مقامات اطلاعاتی این کشور، مدعی شد که «خطرات بزرگی» از جانب تهران جان او را تهدید می‌کند!

ستاد انتخاباتی ترامپ در بیانیه‌ای با اشاره به اطلاعاتی که دفتر اداره‌کننده اطلاعات ملی آمریکا دریافت کرده است، مدعی شد که این نهاد اطلاعاتی را درباره تهدیدهای جدی و مشخص از سوی ایران برای ترور وی ارائه کرده است!

ترامپ در ادامه در شبکه اجتماعی خود موسوم به «تروث سوشال» با تکرار ادعای نهاد اطلاعاتی آمریکا، مدعی شد که «تهدیدهای بزرگی از سوی ایران علیه جان او وجود داشته و هرچند موفقیت‌آمیز نبوده اما آنها دوباره تلاش خواهند کرد»!

ادعای ترامپ درباره تهدیدها از جانب ایران، در حالی است که هر دو بازداشت‌شده در پی دو ترور نافرجام وی که در ۲ ماه اخیر رخ داد، آمریکایی بودند. در نخستین حمله، فردی به نام «توماس متیو کروکس» اهل باتلر در ایالت پنسیلوانیا بود و در جریان گردهمایی ترامپ در این منطقه او را هدف شلیک قرار داد. در آن حادثه ترامپ با جراحت جزئی از ناحیه گوش جان سالم به‌در برد و مظنون نیز کشته شد.

در دومین اقدام نیز یک شهروند آمریکایی دیگر به نام «رایان روث» در نزدیکی زمین گلف ترامپ در فلوریدا، همراه با یک سلاح و سایر تجهیزات بازداشت شد. او یکی از حامیان جنگ اوکراین است و به طور مشخص مواضع ترامپ درباره این جنگ و لزوم قطع کمک‌های نظامی به کی‌یف از سوی آمریکا، انگیزه وی برای ترور رئیس جمهور سابق آمریکا برشمرده شده است.