یک توده ۲ کیلوگرمی از پای بیماری در گناباد خارج شد

  4030707074

جراح و متخصص ارتوپدی بیمارستان علامه بهلول گنابادی گفت: توده ای بزرگ به وزن تقریبی ۲ کیلوگرم در یک عمل حساس ۲ ساعته در این بیمارستان به طور کامل از محل عصب سیاتیک ران پای یک بیمار خارج شد.

یک توده ۲ کیلوگرمی از پای بیماری در گناباد خارج شد

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گناباد دکتر میثم مرادی روز شنبه افزود: پس از بررسی بیماری زنی ۶۰ ساله که به کلینیک ارتوپدی این مرکز مراجعه و از درد پا و مشکل در راه رفتن شکایت کرده بود وجود توده ای بزرگ در محل پشت ران پای راست این بیمار تشخیص داده شد.

وی ادامه داد: این توده در محل حساس عصب سیاتیک و شریان اصلی قرار داشت که هرگونه آسیب به این عصب باعث فلج اندام تحتانی بیمار می شد اما با به کارگیری تجهیزات کامل و پرسنل مجرب اتاق عمل بیمارستان توده یاد شده به طور کامل از پای بیمار خارج شد.

جراح و متخصص ارتوپدی بیمارستان علامه بهلول گنابادی گفت: در روزهای بعد از عمل جراحی برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل در راه رفتن این بیمار، فیزیوتراپی بر روی پای وی

انجام شد و پس از سیر مراحل درمانی و فیزیوتراپی، این فرد بدون هیچ گونه درد و مشکلی در راه رفتن مرخص شد.

دانشگاه علوم پزشکی گناباد با ۲ بیمارستان علامه بهلول گنابادی و آیت الله مدنی، ۱۷ مرکز سلامت، ۴۶ خانه بهداشت و ۱۶ پایگاه اورژانس و یک پایگاه اورژانس هوایی مشغول ارائه خدمت به مردم شهرستان های گناباد و بجستان در جنوب خراسان رضوی است.

بیش از ۱۴۰ هزار نفر از مردم این شهرستانها زیر پوشش خدمات دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرار دارند.