سید مقاومت

دکتر علی دارابی،   4030707139
سید مقاومت


حجت الاسلام سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و جمعی از همسنگرانش در اثر بمباران وحشیانه رژیم کودک کش و غاصب اسرائیل به شهادت رسید. 

در سال ١٣٨٧ زمانی که قائم مقام سازمان صدا و سیما بودم در بیروت دیداری خصوصی با او داشتم. زبان فارسی را به خوبی صحبت می کرد و بشاش و خندان با صمیمیتی مثال زدنی ما را در آغوش گرفت و از امام خمينی (ره) مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن گفت. رحمت خدا بر او باد. 

- در عاشورای سال ١٣٩٢ به همراه دوست عزیزم رکن آبادی، شهید منا که سفیر ایران در لبنان بود در مراسم سخنرانی او شرکت کردم و «لبیک یا حسین» را که ترجمه می کرد بر جان و دلم می نشست. 
- «سید حسن نصرالله» رهبر و دبیرکل حزب الله لبنان، الگو و اسوه مقاومت و نبرد علیه اشغالگران و رژیم صهیونیستی و دفاع از استقلال طلبان بود. او رهبری محبوب و دوست داشتنی در میان کشورهای عربی بود. چند سال قبل در یک نظرسنجی «سید حسن» محبوب ترین رهبر عربی شناخته شده بود. 

- اسرائیل رژیمی بدون سرزمین و غاصب در برابر انظار جهانیان تهدید می کند و قتل عام و ترور براه انداخته است. سازمان ملل، سازمان کنفرانس اسلامی و سایر مجامع طرفدار حقوق بشر جز«محکوم کردن لفظی» اقدام عملی برای مقابله با «هراس جهانی» که رژیم غاصب براه انداخته است نکرده اند و همه این نسل کشی با حمایت آمریکا و متحدان آن در حال انجام است. بی گمان حزب الله لبنان، جوانان غیور جبهه مقاومت، مسلمانان به ستوه آمده از اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی این جنایت را بی پاسخ نخواهند گذاشت. 

- شهادت سید مقاومت، سید حسن نصرالله را به جهان بشریت و طرفداران صلح، استقلال، آزادی و همه مسلمانان و آزادگان جهان تبریک و تسلیت عرض می نمایم.