ماجرای واژگونی تریلی خودروهای وارداتی در انزلی چه بود؟

  4030709054

  به گفته سخنگوی منطقه آزاد بندرانزلی، به دلیل از مدارخارج شدن جک یکی از تریلی ها، ۲ خودرو دچار واژگونی شدند که به مبدا برگشت و خودرو جدید جایگزین می‌شود.

ماجرای واژگونی تریلی خودروهای وارداتی در انزلی چه بود؟

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، طی ساعات گذشته فیلم کوتاهی از خودروی واژگون شده در منطقه آزادانزلی در فضای مجازی در حال انتشار است که اعلام شده این خودروها وارداتی است.

طبق مصوبه دولت از هفتم مهرماه شرکت‌های واجد شرایط می‌توانند خودرو به کشور وارد کنند که اولین محموله خودروهای وارداتی به منطقه آزاد انزلی وارد شد ولی برخی از خودروها دچار حادثه شدند.

مهدی کاظمیان سخنگوی منطقه آزاد بندرانزلی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به جزئیان این حادثه اظهار کرد: واردات خودرو به منطقه آزادانزلی توسط یک بخش خصوصی در حال انجام است که روز گذشته نخستین محموله خود را وارد کردند.

وی با بیان اینکه در حین حمل خودروها به سمت انبار، جک یکی از تریلی‌ها از مدار خارج می‌شود، گفت: بر اثر این اتفاق، 2 خودرو واژگون شد و مشکلی برای بقیه خودرهای وارداتی ایجاد نشد.

سخنگوی منطقه آزاد بندرانزلی با بیان اینکه پیش از این نیز 60 خودرو در سه پارت وارد شده بود، افزود: خودروهای وارداتی دارای بیمه بوده و به شرکت مبدا مرجوع می‌شود و خودروهای جایگزین توسط شرکت واردکننده مربوطه وارد می‌شود.