مجلس ایران از جبهه مقاومت اسلامی لبنان حمایت می‌کند

  4030709070 ۰ نظر، ۴ در صف انتشار و ۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به رئیس مجلس نمایندگان لبنان، حمایت کامل مجلس شورای اسلامی ایران از جبهه مقاومت اسلامی لبنان را اعلام کرد.

مجلس ایران از جبهه مقاومت اسلامی لبنان حمایت می‌کند

به گزارش مهر، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی با ارسال پیامی به «نبیه بری»، رئیس مجلس نمایندگان لبنان، شهادت سیدحسن نصرالله، سردار جبهه مقاومت و فرمانده شجاع حزب‌الله لبنان در حمله ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت و تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام حمایت کامل از جبهه مقاومت اسلامی لبنان، این اقدام غیرانسانی رژیم صهیونیستی را که در قبال سکوت منفعلانه جامعه جهانی و فقدان برخوردهای بازدارنده توسط نهادهای بین‌المللی و دولت‌های نظاره‌گر صورت گرفته است، به شدت محکوم می‌کند.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ولا تحْسبنّ الّذین قتلوا فی سبیل اللّه أمْواتًا بلْ أحْیاءٌ عند ربّهمْ یرْزقون

جناب آقای نبیه بری

رئیس محترم مجلس نمایندگان لبنان

سلام علیکم؛

شهادت سیدحسن نصرالله، سردار جبهه مقاومت و فرمانده مجاهد، مؤمن و شجاع حزب‌الله لبنان در حمله کینه‌توزانه و ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی در ضاحیه بیروت را تسلیت عرض می‌کنم.

رژیم غاصب صهیونیستی با این اقدام وحشیانه، بار دیگر ماهیت تروریستی و جنایتکارانه خود و حامیانش را آشکار ساخت و ثابت کرد که هیچ‌گونه احترامی برای حقوق ملت‌ها قائل نیست.

بدون شک؛ حافظه تاریخ، فداکاری‌ها و مجاهدت‌های این رهبر بزرگ و مبارز را در راه آزادی فلسطین و قدس شریف در مقابله با رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه از یاد نخواهد برد. شهادت ایشان عزم و انگیزه برادران ما در مقاومت اسلامی لبنان برای تجدید میثاق در مسیر مقاومت و مبارزه علیه رژیم غاصب صهیونیستی را بیش از پیش تقویت و قدرتمند خواهد ساخت.

مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام حمایت کامل از جبهه مقاومت اسلامی لبنان، این اقدام بزدلانه و غیرانسانی رژیم صهیونیستی را که در قبال سکوت منفعلانه جامعه جهانی و فقدان برخوردهای بازدارنده توسط نهادهای بین‌المللی و دولت‌های نظاره‌گر صورت گرفته است، به شدت محکوم می‌نماید.

بار دیگر تأکید می‌کنیم که با جانفشانی‌ها و رشادت‌های دلیرمردان و رزمندگان محور مقاومت در فلسطین و لبنان، هیچ‌گونه خللی در مسیر پر افتخار شهدای راه قدس ایجاد نخواهد شد و آزادی قدس شریف که آرمان نخست امت اسلامی است، ان‌شاءالله، به مدد الهی در آینده نزدیک محقق خواهد گشت.

محمدباقر قالیباف

رئیس مجلس شورای اسلامی

جمهوری اسلامی ایران»