استارت پیولی با برد در آسیا؛ موتور گلزنی رونالدو خاموش شدنی نیست

  4030710003

تیم فوتبال النصر در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا موفق شد در خانه خود حریفش را شکست دهد.

استارت پیولی با برد در آسیا؛ موتور گلزنی رونالدو خاموش شدنی نیست

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های النصر عربستان و الریان قطر از هفته دوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه دوشنبه شب برگزار شد و در نهایت با برد النصر به پایان رسید.

تیم فوتبال النصر عربستان در هفته اول لیگ نخبگان آسیا با هدایت لوکاس کاسترو برابر الشرطه عراق در استادیوم الشرطه به تساوی رسید. یاران رونالدو در سوپرکاپ عربستان و لیگ نخبگان آسیا نتوانست نتیجه ممکن را کسب کنند و همین موضوع باعث شد مدیران باشگاه تصمیم بگیرند با کاسترو قطع همکاری کنند و با استفانو پیولی سرمربی سابق آث میلان همکاری کنند و امشب استفانو پیولی اولین بازی خود را در قامت سرمربیگری در لیگ نخبگان آسیا تجربه خواهد کرد.

از آن سو الریان قطر در لیگ ستارگان قطر اوضاع خوبی ندارد و در انتهای جدول قرار دارد و در هفته اول لیگ نخبگان مقابل تیم اول لیگ حرفه‌ای عربستان قرار گرفت و در آن بازی با نتیجه ۳ بر یک از الهلال شکست خورد.

تیم فوتبال النصر در ثانیه‌های پایانی نیمه اول یک ضربه ایستگاهی به دست آورد و سلطان الغنام پشت توپ قرار گرفت و با ارسالی که انجام داد سادیو مانه موفق شد با یک ضربه سر زیبا دروازه تیم میهمان را باز کند. نیمه اول با برتری شاگردان استفانو پیولی به پایان رسید.

استارت پیولی با برد در آسیا؛ موتور گل‌زنی رونالدو خاموش شدنی نیست

در نیمه دوم در دقیقه ۷۶ فوق ستاره پرتغالی در محوطه هجده قدم توانست با یک شوت زیبا دروازه تیم الریان را به لرزه دربیاورد و خیال هواداران تیمش را راحت کرد. اما این پایان کار نبود و راجر گوئدس در دقیقه ۸۷ موفق شد یکی از گل‌های خورده تیمش را جبران کند. در نهایت بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود النصر عربستان به اتمام رسید.