محسنی اژه‌ای: ایران با قدرت به حمایت و پشتیبانی از محور مقاومت و حزب‌الله لبنان خواهد پرداخت

  4030710050 ۰ نظر، ۳ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس قوه قضاییه گفت: جریان مقاومت و رهبران و مجاهدان این جریان، تربیت‌شدگان مکتب قرآن و اسلام هستند؛ آن‌ها با ترور و بمب‌ها و تسلیحات کذایی آمریکایی و صهیونیستی، مرعوب نمی‌شوند و میدان را خالی نمی‌کنند.

محسنی اژه‌ای: ایران با قدرت به حمایت و پشتیبانی از محور مقاومت و حزب‌الله لبنان خواهد پرداخت

به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای امروز سه‌شنبه با حضور در دفتر حزب‌الله لبنان و دیدار با نماینده حزب‌الله در تهران شهادت «سیدحسن نصرالله» را تسلیت گفت.

رئیس قوه قضاییه در جریان این دیدار، ضمن تبیین و تشریح خصایص و ویژگی‌های شخصیتی و مبارزاتی مجاهد کبیر و علمدار مقاومت شهید سید حسن نصرالله، اظهار کرد: سید حسن نصرالله بیش از سه دهه از عمر خود را لحظه به لحظه در مسیر جهاد و مقاومت در برابر صهیونیست‌هایی گذراند که بدترین و رذل‌ترین دشمنان اسلام و انسانیت هستند. سید حسن شهید در مسیر جهاد مقدس خود، لحظه‌ای تردید و سستی به خود راه نداد و در این مسیر از موانع و تنگنا‌ها و محذوریت‌ها، نهراسید و استوار و ثابت قدم طی طریق کرد.

رئیس دستگاه قضا گفت: اگرچه شهید سید حسن نصرالله، شخصیتی بی‌بدیل و جامع‌الاطراف بود و داغ از دست دادن او سخت و سنگین است، اما به هیچ وجه نباید پنداشت که محور مقاومت دچار ضعف و فَترت شده است؛ مقاومت یک گفتمان و یک بذر کاشته شده است و سازه‌های نظامی و امنیتی مقاومت در لبنان و سایر ملل مقاوم، همچنان مستحکم و مرصوص است.

رئیس عدلیه تصریح کرد: جریان مقاومت و رهبران و مجاهدان این جریان، تربیت‌شدگان مکتب قرآن و اسلام هستند؛ آن‌ها با ترور و بمب‌ها و تسلیحات کذایی آمریکایی و صهیونیستی، مرعوب نمی‌شوند و میدان را خالی نمی‌کنند. قطعاً مجاهدان محور مقاومت پس از شهادت سید حسن نصرالله، بر استقامت و پایداری خود خواهند افزود و به فضل الهی انتقام سختی در انتظار صهیونیست‌هاست و همین خون‌های مطهر رهبران و رزمندگان محور مقاومت، سبب برچیده شدن بساط صهیونیست‌ها، این رذل‌ترین دشمنان بشریت خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای گفت: ایران اسلامی کماکان با قوت و قدرت به حمایت و پشتیبانی از محور مقاومت و به طور خاص حزب‌الله لبنان خواهد پرداخت و قطعاً جوانان و رزمندگان محور مقاومت نه تنها در عراق و سوریه و لبنان و یمن بلکه در سراسر بلاد اسلامی، پرچم مقاومت را افراشته نگاه خواهند داشت و بر همین اساس، امیدواریم هر چه زودتر شاهد اضمحلال صهیونیست‌ها باشیم.

«عبدالله صفی‌الدین» نماینده حزب‌الله لبنان در تهران نیز، ضمن قدردانی از حضور رئیس قوه قضاییه، از مردم و مقامات ایران اسلامی به سبب همدردی و همراهی با ملت و مقاومت لبنان قدردانی کرد.

شایان ذکر است در جریان این دیدار، رئیس قوه قضاییه دفتر یادبود دبیرکل و فرماندهان شهید مقاومت حزب‌الله را امضا کرد.