موشک مقدس

محسن مهدیان،   4030710154 ۰ نظر، ۶ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار
موشک مقدس


-باید تبریک گفت؛ به همه آزادی خواهان جهانی. خوشحالی و شادی مردم ایران و لبنان و محور مقاومت و از همه مهمتر مردم غزه قیمتی ترین چیزی است که در ساعت اولیه بعد از پاسخ موشکی ایران به چشم می آید. تصویر دل انگیز شادی این مردم مظلوم ثبت خواهد شد.

- در تاریخ خواهند نوشت موشک هایی که خرج خنده کودکان و آرامش مادران غزه شد. موشک هائی که پیام صلح داشت. پیام دفاع از مظلوم داشت. موشک هائی که خط دفاع مشروع از یک ملت و بلکه یک امت داشت.      - موشک هایی که از قلب ایران پرتاب شد و از گنبد آهنین عبور کرد و اما تنها اهداف نظامی و امنیتی و اطلاعاتی را هدف گرفت و نه مردم عادی. موشک هائی که در دل آتش نمایش اخلاق و انسانیت و مروت داشت.                 
    - این موشک ها به پشتوانه یک ملت بلند شد و نه صرفا قدرت نظامی. ملتی که با قدرت روحی بلند و متعالی، سالهاست زیر فشارهای استکبار مقاومت کردند و علیرغم همه فشارها خم به ابرو نیاوردند. حماسه این مردم جلوه گر یداللهی است. نشان دهنده قدرت الهی است. 
- عبور این موشک ها از آسمان تل آویو پیام خونخواهی داشت. پیام دفاع از خون مظلوم. خون سیدحسن عزیز و شهید هنیه و شهیدنیلفروشان و دیگر شهدای حماس و حزب الله و ایران.
- پیام این موشک در دل آسمان این بود که خون مظلوم روی زمین نمی ماند. 
- روایت صدا و آتش این موشک ها نقاب از چهره کریه شیاطین می اندازد و مجدد توجه دنیا را به سمت مردم مظلوم و ظلم بی امان استکبار جلب می کند. 
- این موشک ها به بیداری مردمی کشورها مدد می دهد و اعتماد به نفس می سازد. اینکه مقابل ظلم نباید سرخم کرد. باید ایستاد و مبارزه کرد. 
- پیام این موشک ها ایستادن بر توان داخلی و قدرت مردمی است. تکیه بر قدرت ایرانی و دل نبستن به غیر است.
- پیام این موشک ها وحدت است. سوخت این موشک ها قدرت یکپارچه ملت ها و امت ها است. قدرتی که از مودت و محبت و وحدت میان شیعه و سنی و دیگر آزادی خواهان جهان برمی خیزد. 
- و در نهایت اینکه پیام این موشک ها نصرت الهی است. اینکه خدا با ماست. اگر ایستادگی کنیم نصرت خدا می رسد. هرچند دشمن مدعی ابزار پیشرفته است اما دست برتر با کسی است که خدا با اوست. این سنت قهری نظام توحیدی در عالم است.  
این موشک ها مقدس اند.