زمین به زودی از لوث وجود صهیونیست‌های انسان‌نما و تبهکار پاک خواهد شد

  4030711081 ۰ نظر، ۱ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس قوه قضاییه در پی عملیات موشکی ایران به مواضع رژیم جنایتکار و متجاوز صهیونیستی در اراضی اشغالی گفت: به اذن پروردگار به زودی زمین از لوث وجود صهیونیست‌های انسان‌نما و تبهکار پاک و اضمحلال و ازاله رژیم صهیونیستی محقق خواهد شد.

زمین به زودی از لوث وجود صهیونیست‌های انسان‌نما و تبهکار پاک خواهد شد

به گزارش ایرنا از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای در پی عملیات ظفرمندانه و سلحشورانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه مواضع صهیونیستی در اراضی اشغالی در پیامی اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در پاسخ به تجاوزات و جنایات رژیم خبیث صهیونیستی در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در حریم جمهوری اسلامی ایران و به شهادت رساندن سردار رشید و ممتاز، عباس نیلفروشان همچنین شهادت مجاهد کبیر و علمدار مقاومت دبیر کل شجاع حزب‌الله سید حسن نصرالله؛ با رمز مقدس «یا رسول‌الله (ص)» عملیاتی شجاعانه و سلحشورانه تدارک دید و موجودیت نامشروع رژیم صهیونیستی و پیکره فرسوده این رژیم جنایت‌پیشه را یک گام دیگر به فروپاشی نزدیک گرداند.

محسنی اژه‌ای افزود: این اقدام ارزشمند و دلیرانه، استفاده از حق قانونی دفاع مشروع جمهوری اسلامی در مقابله با صهیونیست‌های جنایتکار بود و همچون عملیات پیشین سپاه اسلام، روح تازه‌ای در جبهه مقاومت و تحقق آزادی قدس شریف دمید.

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: صهیونیست‌ها که مکرر به نقض فاحش قواعد آمره حقوق بین‌الملل و مفاد کنوانسیون‌های مربوطه مشغولند، در جریان جنایت پیشین خود در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن مستشاران سلحشور ما و متعاقب آن، عملیات ظفرمندانه وعده صادق نخست، اقتدار و صلابت نظامی و دفاعی ایران اسلامی را بیش از پیش درک کرده بودند اما خوی جنایتکاری، آنان را بار دیگر به ورطه جنون و تعدّی کشاند و سبب شد در دومین وعده صادق، ضربه شدیدتری دریافت کنند.

محسنی اژه‌ای با اشاره به آیه «إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ»، گفت: وعده صادق خداوند متعال و بشارتی به تمامی ملت‌های مسلمان و مستضعف جهان است که نصرت الهی امری حتمی است و به اذن پروردگار به زودی زمین از لوث وجود صهیونیست‌های انسان‌نما و تبهکار پاک خواهد شد و اضمحلال و ازاله رژیم صهیونیستی محقق خواهد شد.

رئیس قوه قضاییه اظهار داشت: اینجانب ضمن تقدیر از عملیات افتخارآمیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراهی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، این ظفر را به محضر حضرت ولی‌عصر(عج)، فرماندهی معظم کل قوا، دلاورمردان نیروهای مسلح، مردم شریف و غیرتمند ایران اسلامی و ممالک محور مقاومت و تمامی آزادگانی که دل در گروی مقاومت و ایستادگی دارند، تبریک و تهنیت می‌گویم.

به گزاش ایرنا، شامگاه ۱۰ مهر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با تایید عملیات موشکی ایران با تصویب شورای‌عالی امنیت ملی و با همکاری ارتش و وزارت دفاع به سرزمین‌ های اشغالی، پایگاه‌های نظامی و هوایی اسرائیل را در نقاط مختلف و اطراف تل‌آویو هدف قرار داد.

مطابق بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این اقدام پس از یک دوره خویشتنداری در برابر نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران و در پاسخ به تجاوز و جنایات اسرائیل انجام شد.