رژیم صهیونیستی به ‌هیچکدام از اهداف خود نرسید

  4030711085

امام جمعه اهواز با بیان اینکه باید توجه شود اگر یک قدم عقب بیاییم آمریکا ۱۰ قدم جلو می‌آید چون منافع او در منطقه به خطر افتاده است؛ آمریکا دست از سر من و شما برنمی‌دارد، گفت: این نظام مقدمه ظهور امام زمان(عج) است و این گفته از روی اعتقاد و علائم و نشانه‌ها است، بنابراین باید مهیا و آماده باشیم.

رژیم صهیونیستی به ‌هیچکدام از اهداف خود نرسید

حجت الاسلام و المسلمین سیدعبدالنبی موسوی‌فرد در اجتماع فرهنگیان و دانش‌آموزان خوزستانی که امروز (۱۱ مهرماه) در حمایت از عملیات وعده صادق۲ برگزار شد، اظهار کرد: این همه تبلیغ کردند که ایران قادر نیست انتقام خود را بگیرد اما اکنون دیدند چگونه پایگاه آن‌ها را شخم زدیم. باید توجه شود ابتدای انقلاب اسلامی ما کجا بودیم و اکنون کجا هستیم. مقاومت در منطقه کجا بود و اکنون کجا است. قدرت دفاعی کجا بود و اکنون کجا است. امروز برخی قدرت‌های مطرح دنیا از ما موشک، پهپاد و تجهیزات نظامی می‌خرند.

موسوی‌فرد عنوان کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس کل قدرت‌های عالم در مقابل ما بودند و عمده بچه‌های ما در جبهه ۱۲، ۱۳ ساله و دانش‌آموز بودند و معلمان انقلابی هم در خط مقدم بودند و در برابر استکبار جهانی جنگیدند؛ حدود ۳۶ هزار شهید ما نوجوان و جوان بودند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: در دفاع مقدس همه قدرت‌ها مقابل ما بودند با این وجود در سال ۶۷ در خلیج فارس مستقیم با آمریکا وارد جنگ شدیم. در نهایت بعد از هشت سال یک وجب خاک در اختیار دشمنان قرار ندادیم، این در حالی است که ۲۰۰ سال قبل مساحت ایران ۳ میلیون و ۵۰۰ کیلومترمربع بود، اما بیش از دوم سوم خاک را در یک جنگ در مواجهه با روسیه از دست داد. در هشت سال جنگ تحمیلی با وجود ۸۰ قدرت، ایستادیم و یک وجب خاک ندادیم و این موضوع به دلیل وجود ولایت فقیه بوده است.

وی با اشاره به شهادت ۴۰ هزار نفر فلسطینی در طول یک سال در حملات اسرائیل به غزه گفت: بعد از یک سال چه دستاوردی داشتند؟ گفتند می‌خواهیم حماس را نابود کنیم و قدرت نظامی حماس را در منطقه نابود می‌کنیم و اسرای خود را آزاد می‌کنیم، اما به هیچکدام از اهداف خود نرسیدند و حتی به تونل‌های زیرزمینی نرسیدند، بنابراین بعد از این شکست مفتضحانه سراغ حزب‌الله رفتند که قبلا دو بار بینی آمریکا را به خاک مالیده بود.