کشته‌شدن حداقل ۱۷ نظامی صهیونیست طی حملات مقاومت لبنان

  4030713022

مقاومت لبنان در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و لبنان، شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داد.

کشته‌شدن حداقل ۱۷ نظامی صهیونیست طی حملات مقاومت لبنان

به گزارش ایسنا، مقاومت لبنان اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت آن و دفاع از لبنان و ملتش و پاسخ به تجاوزات وحشیانه اسرائیل به شهرها و روستاها و هدف قرار دادن غیرنظامیان، صبح امروز جمعه منطقه الکریوت در شمال حیفا را با موشک هدف قرار داد.

طبق گزارش المیادین، مقاومت لبنان همچنین شامگاه پنجشنبه پایگاه البغدادی و منطقه الثغره و خله المحافر را با موشک هدف قرار داد.

مقاومت لبنان همچنین شامگاه پنجشنبه پایگاه ناشر در شرق حیفا را با موشک‌های فادی ۲ هدف قرار داد.

مقاومت لبنان تاکید کرد که آماده دفاع از کشور و ملت مظلوم خود است و هرگز از وظیفه خود برای بازداشتن دشمن از زورگویی و ظلم دست نخواهد کشید.

اتاق عملیات مقاومت اسلامی لبنان شامگاه پنجشنبه اعلام کرد تعداد کشته شدگان در میان افسران و سربازان رژیم صهیونیستی در درگیری‌ها با نیروهای مقاومت در روز پنجشنبه دستکم به ۱۷ افسر و سرباز رسید.

مقاومت لبنان شامگاه پنجشنبه اعلام کرد بمب‌هایی که نیروهای مقاومت در میان نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی طی تلاش آنها برای پیشروی به سمت شهرک‌های مارون الراس و یارون منفجر کردند، منجر به کشته و زخمی شدن بیش از ۲۰ سرباز و افسر صهیونیست شد.

یک افسر میدانی در اتاق عملیات مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد: مبارزان مقاومت توانستند این بمب‌ها را در مسیرهای پیشروی احتمالی نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به سمت مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی کار بگذارند.

ارتش رژیم صهیونیستی طی هفته‌های اخیر عملیات خود را در جنوب لبنان گسترش داده و حملات شدیدی را نیز به ضاحیه جنوبی بیروت انجام داد که منجر به شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان و تعدادی از فرماندهان حزب‌الله شد.

ارتش رژیم صهیونیستی اخیرا نیز شروع عملیات زمینی در لبنان را اعلام کرد اما با مقاومت نیروهای حزب‌الله مواجه شده و نتوانسته به پیشروی بپردازد.

حزب الله لبنان تاکید کرده است با وجود جنایت‌های دشمن صهیونیستی علیه ملت لبنان و رهبران این حزب، عملیات‌های خود علیه دشمن صهیونیستی ادامه می‌دهد.