استقبال کمیته‌های مقاومت فلسطین از بیانات امروز رهبر معظم انقلاب

  4030713054

کمیته‌های مقاومت فلسطین از بیانات امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران استقبال کرد.

استقبال کمیته‌های مقاومت فلسطین از بیانات امروز رهبر معظم انقلاب

به گزارش ایسنا، کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین در بیانیه‌ای از بیانات امروز سید علی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران طی خطبه‌های نماز جمعه در تهران استقبال و تاکید کرد: ما اظهارات سید علی خامنه‌ای را که در آن استراتژی‌های مرحله آتی نبرد با رژیم صهیونیستی و محور استکبار حامی آن را مشخص کرد، تحسین می‌کنیم. اظهارات رهبر انقلاب اسلامی ایران تاکید مجدد بر پایبندی جمهوری اسلامی ایران به حمایت از ملت فلسطین و مقاومت دلیر آن است.

طبق گزارش خبرگزاری سما، در این بیانیه آمده است: باید درخواست سید علی خامنه‌ای درباره لزوم اتحاد امت و کشورهای اسلامی و جهان برای مقابله با استکبار و ظلم صهیونیسم و آمریکا اجرا شود.

رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های امروز نماز جمعه گفت: دشمن ملت ایران همان دشمن ملت فلسطین، لبنان، عراق، مصر، سوریه و یمن است. باید کمربند دفاع، استقلال‌طلبی و عزت را از افغانستان تا یمن و از ایران تا غزه و لبنان در همه کشورهای اسلامی، محکم ببندیم.  طوفان الاقصی یک حرکت کاملا قانونی و عقلی فلسطینی بود برای دفاع از وطن‌شان.

رهبر انقلاب درباره عملیات موشکی وعده صادق۲ در پاسخ به جنایات دشمن صهیونیستی در غزه و لبنان گفت: کار درخشان نیروهای مسلح ما دو سه شب قبل یک کار کاملا قانونی و مشروع بود. در انجام وظیفه نه تعلل می‌کنیم و نه شتاب زده می‌شویم.

رهبر انقلاب گفت: خواسته امروز سیدحسن نصرالله از لبنان و حزب‌الله ناامید نشدن هست. در مسیر مبارزه تردید نکنید؛ بر تلاش و توان خود بیفزایید؛ همبستگی خود را دوچندان کنید؛ در برابر دشمن متجاوز و متعرّض با تقویت ایمان و توکّل مقاومت کنید و او را ناکام بگذارید.