۲۳ شهید در ۲۴ ساعت اخیر در نوار غزه/ شمار شهدا به ۴۱ هزار و ۸۲۵ نفر رسید

  4030714061 ۰ نظر، ۱ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه از شهادت ۴۱ هزار و ۸۲۵ شهروند فلسطینی ساکن این منطقه طی ۳۶۵ روز جنگ رژیم صهیونیستی علیه ساکنان این منطقه خبر داد.

۲۳ شهید در ۲۴ ساعت اخیر در نوار غزه/ شمار شهدا به ۴۱ هزار و ۸۲۵ نفر رسید

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه امروز شنبه در جدیدترین آمار خود اعلام کرد: رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب ۳ مورد کشتار در این منطقه شد که در نتیجه آن، ۲۳ نفر شهید و ۶۶ نفر دیگر مجروح شدند.

با احتساب این شهدا، از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) و همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون ۴۱ هزار و ۸۲۵ نفر شهید و ۹۶ هزار و ۹۱۰ نفر دیگر مجروح شدند.  
رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ جنگ ویرانگری را علیه نوار غزه آغاز کرده است. طی این مدت ۷۰ درصد از منازل و زیرساخت‌های نوار غزه در این جنگ به شدت تخریب شده‌اند و محاصره رقت بار و بحران انسانی شدید در کنار قحطی و گرسنگی بی‌سابقه، جان ساکنان این منطقه را تهدید می‌کند.

با وجود همه این جنایت‌ها، رژیم صهیونیستی اعتراف کرده است که پس از حدود ۱۲ ماه جنگ، هنوز نتوانسته است به اهداف خود از این جنگ یعنی نابود کردن جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست از نوار غزه دست یابد.