تظاهرات هزاران هوادار فلسطین در مرکز لندن

  4030714136

هزاران هوادار فلسطین روز شنبه در سالگرد عملیات طوفان‌الاقصی در مرکز پایتخت انگلیس در حمایت از فلسطین و لبنان و تنفر از رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

تظاهرات هزاران هوادار فلسطین در مرکز لندن

به گزارش فارس  هزاران حامی فلسطین روز شنبه به وقت تهران در مرکز شهر لندن، پایتخت انگلیس به مناسبت گذشت یک سال از حملات 7 اکتبر تجمع کردند. به نوشته روزنامه «گاردین» حامیان فلسطین با وجود تدابیر شدید امنیتی در میدان بدفورد گرد هم آمدند.
 
تظاهرکنندگان در این تجمع مردمی تابلویی‌هایی در دست داشتند که روی برخی آن‌ها نوشته شده بود:«شرم بر کسانی که از نسل کشی کودکان در غزه و کرانه باختری چشم دوخته‌اند.»در میدان بدفورد، برخی پرچم‌ها و بنرهای لبنان و ایران در دست داشتند و شعار «فلسطین آزاد» سر دادند.برخی منابع مطلع از برگزاری راهپیمایی مشابه در روز دوشنبه در حمایت از فلسطین خبر دادند.
 
گروه‌های مقاومت فلسطین بعدازظهر امروز شنبه به مناسبت اولین سالگرد عملیات طوفان الاقصی علیه رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای منتشر و تأکید کردند که این عملیات، تحول راهبردی در جنگ با این رژیم به شمار می‌رود. مقاومت فلسطین با اشاره به اینکه طوفان الاقصی، پاسخ عادی به جنایات رژیم صهیونیستی بود، به ملت فلسطین ابراز اطمینان داد که تمامی گروه‌های مقاومت در وضعیت خوبی قرار دارند و در همه جبهه‌ها و محورهای جنگ با یکدیگر در هماهنگی کامل هستند.  این گروه‌ها ادامه دادند: «ملت فلسطین تنها کسی است که حق دارد سرنوشت فردای پایان جنگ را تعیین کند و این مسئله فقط در بین گروه‌های فلسطینی بررسی خواهد شد.