قدرتمندین سلاح ما در برابر اسرائیل

گروه تعاملی الف،   4030715008 ۱۲ نظر، ۴ در صف انتشار و ۱۶ تکراری یا غیرقابل انتشار
قدرتمندین سلاح ما در برابر اسرائیل

گروه تعاملی الف - محسن دیناروند:

البته که قبل از آنکه نتانیاهو مثلا با مردم ایران مستقیم صحبت کند نیز روشن بود اما به نظرم با این اقدام همه چیز روشن‌تر شد. و آن اینکه آمریکا و اسرائیل ترس بزرگشان درباره ایران پشتوانه مردمی حکومت است. آنها حتما هشت سال جنگ همه جانبه بر علیه ایران را دیده و فراموش نکرده‌اند؛ آنها به این تحلیل رسیده‌اند که تا زمانی که رابطه دوجانبه مردم_حاکمیت در جمهوری اسلامی رابطه گسترده با هم‌پوشانی بالایی است به هیچ وجه کاری از پیش نمی‌برند و لذا باید روی این مهم کار کنند تا این رابطه را نرم و وارفته کنند.

بی شک آنها از هیچ کوششی برای ایجاد گسست و افزایش عمق آن بین مردم_حاکمیت در ایران فروگذار نخواهند کرد. به نظر می‌رسد دست بر قضا شناخت این تحلیلگران اشتباه نباشد. چرا که هر جا رابطه مطلوب مردم_حاکمیت بیشتر شده آنها جرئتشان بر ضد ما کمتر و هرگاه این رابطه حتی اندکی خدشه یافته در دشمنی شان بر ما گستاخ تر شده‌اند. از این رو واقعیت  این است که هیچ سلاحی برای ما تیزتر و بازدارنده تر و قدرتمندانه‌تر از کنار هم بودن مردم و حاکمیت در برابر دشمنان نیست.

دشمنان سال‌ها است تلاش دارند به هر شکل و روشی بین مردم و حکومت فاصله بیاندازند. آنها چشم دیدن کنار هم ایستادن مردم و حاکمیت را ندارند و جهنم آنها یک راستا بودن و مطلوب بودن رابطه مردم و حاکمیت است‌‌‌.

لذا این مهم را می‌توان حتمی دانست که هر کس به هر شکل به تحقق آن کمک کند از ما و دوستدار ما است و هرکس به هر شکل و با هر بهانه‌ای به دوری و شکاف مردم_حاکمیت یاری رساند بر ما و با دشمنان است. خط نفوذ را هم می‌توان همینجا جست و مانع  ورود و اثربخشی نفوذ در حاکمیت شد.