۱۷ مهرماه آخرین مهلت ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت

  4030715041

سرپرست روابط عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت گفت: ۱۷ مهرماه آخرین مهلت ثبت نام در بیست و یکمین فراخوان جذب هیات علمی است.

۱۷ مهرماه آخرین مهلت ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت

به گزارش ایرنا از معاونت آموزشی وزارت بهداشت، امیرمحمد فراهانی روز یکشنبه در این باره اظهار داشت: آخرین مهلت ثبت نام بیست و یکمین فراخوان جذب اعضای هیات علمی وزارت بهداشت ۱۷ مهر ماه پایان می یابد و متقاضیان تا ساعت ۲۴ همان روز فرصت دارند تا مراحل ثبت نام را انجام دهند.

وی با بیان اینکه تاکنون حدود ۲ هزار نفر در فراخوان شرکت کرده اند، از متقاضیان خواست ثبت نام خود را به زمان پایانی موکول نکنند و با مراجعه به پورتال اعضای هیات علمی وزارت بهداشت به نشانی https://ippapp.behdasht.gov.ir ثبت نام خود را تکمیل کنند.

به گزارش ایرنا، فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت ۱۴۰۳ برای آن دسته از داوطلبانی که علاقه مند به اشتغال در حوزه آموزشی به عنوان عضو هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی هستند، منتشر شده است.

علاقه مندان به تدریس و فعالیت در کادر اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی می توانند در صورت داشتن شرایط جذب در مهلت تعیین شده برای ثبت نام در فراخوان منتشر شده وارد سامانه ثبت نام شوند و با وارد کردن اطلاعات و بارگذاری مدارک در فرم های اینترنتی مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند.