پزشکیان: از حکومتی دفاع می‌کنند که هیچ چارچوب انسانی را رعایت نمی‌کند

  4030717053 ۰ نظر، ۳ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس‌جمهور تاکید کرد: واقعیتی که در منطقه با آن مواجه هستیم حادثه پشت سر حادثه است و مشکلاتی که پیش می آید کار را سخت‌تر و سخت‌تر می کند.

پزشکیان: از حکومتی دفاع می‌کنند که هیچ چارچوب انسانی را رعایت نمی‌کند

به گزارش ایسنا، مسعود پزشکیان در دیدار با جمعی از مدیران و فعالان میراث فرهنگی، اظهار کرد: واقعیتی که در منطقه با آن مواجه هستیم حادثه پشت سر حادثه است و مشکلاتی که پیش می آید کار را سخت‌تر و سخت‌تر می کند. یک حکومت وحشی را اروپا و آمریکا گذاشته و از آن دفاع می کنند که هیچ چارچوب انسانی را رعایت نمی کند.

وی ادامه داد: از حقوق بشر حرف می زنند و می گویند چرا یک قاتل را اعدام می کنید؟ اما کسی نیست به آنان بگوید که چرا زنان و کودکان بی گناه را می کشید؟ حتی اگر ما بد باشیم شما که ادعای انسانیت می کنید آنچه که هر روز می بیند را چه اسمی برایش می گذارید؛ این وضعیت شرم آور است.

رئیس جمهور بیان کرد: در زمانی رئیس دانشگاه بودم، یک روزی فردی گفت به شما نیاز داریم. گفتم وقت ندارم، رفت رئیس میراث فرهنگی را آورد. دیدم از امکاناتی می گوید که از آن خبر نداریم. ۷۵۰ سال پیش در تبریز ما شهری وجود داشت که با ۷ زبان زنده دنیا آنجا آموزش می دادند. مدیریتی می کردند بر مبنای فرایند. من رئیس دانشگاه شده بودم و نمی دانستم فرآیند یعنی چه؛ می خواهم بگویم که کلیت قضیه مدیرانی که جریانی و گروهی می آیند این وضعیت را رقم می زنند.  هویت خود را نمی دانیم  و ریشه ما را قطع کرده اند.