تاج: امیدواریم آزادی تا آذر آماده شود و سال‌ها از آن استفاده کنیم

  4030717112

رییس فدراسیون در نشست بررسی موضوعات مربوط به ورزشگاه آزادی گفت: تمام استانداردهای مقاومتی در سطح عالی در حال انجام است.

تاج: امیدواریم آزادی تا آذر آماده شود و سال‌ها از آن استفاده کنیم

به گزارش ایسنا، مهدی تاج، رئیس فدراسیون امروز در نشست بررسی موضوعات مربوط به آماده سازی ورزشگاه آزادی عنوان کرد: ورزشگاه آزادی برای فوتبال کشور خیلی مهم است. باید به وزارت ورزش و شرکت تجهیز خداقوت گفت. مشکل این استادیوم یک یا دو مورد نبود.

وی ادامه داد: تعمیرات یک ورزشگاه با ساخت آن خیلی فرق دارد. دست روی خیلی جاها گذاشتند، ایراد داشت که به مرور در حال تعمیر است. خوشبختانه خود آقای دکتر دنیامالی هم مسلط است و جنس کار را می‌شناسد. هر روز با او صحبت داریم و امیدواریم تا آذر ورزشگاهی آماده شود که تا سال‌ها بتوان از آن استفاده کرد.

رییس فدراسیون فوتبال عنوان کرد: تمام استانداردهای مقاومتی در سطح عالی در حال انجام است. خیلی کار شده و کارهای درستی هم انجام شده است.  ما هم جزئی از یک کشور هستیم و فدراسیون هم پیگیر شده تا کار به بهترین شکل انجام شود. بین ما و باشگاه‌ها تفاوتی نیست و همه در کنار هم برای موفقیت تلاش می‌کنیم.

در ادامه این نشست، سعید ابوالفتحی، معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ضمن توضیحاتی درمورد آخرین‌ وضعیت به ‌روز رسانی شرایط نور ورزشگاه آزادی از پیگیری‌های مستمر ریاست  فدراسیون در بحث تجهیز ورزشگاه‌ها تشکر کرد.