ساره جوانمردی: شاید معجزه باعث شود از خداحافظی منصرف شوم

  4030718032

ساره جوانمردی ملقب به ملکه تپانچه جهان که بعد از بازی‌های پارالمپیک پاریس تصمیم به خداحافظی گرفت، گفت: شاید معجزه باعث شود از خداحافظی منصرف شوم.

ساره جوانمردی: شاید معجزه باعث شود از خداحافظی منصرف شوم

به گزارش مهر، ساره جوانمردی پارا تیرانداز طلایی ایران در بازی‌های پارا لمپیک پاریس در حاشیه مراسم تجلیل از مدال‌آوران این بازی‌ها در مورد تصمیمی که برای خداحافظی گرفته بود و احتمال تغییر آن توضیح داد.

وی گفت: خداحافظی من به قوت خود پابرجاست، تصمیم دارم مدتی اصلاً کار نکنم و فقط به استراحت و تمدد اعصاب بپردازم و به زندگی شخصی‌ام که مدتی از آن دور بودم، رسیدگی کنم.

وی در مورد اینکه «امکان دارد تصمیمش برای خداحافظی تغییر کند؟»، خاطرنشان کرد: فعلاً برنامه‌ای ندارم و نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد، فعلاً ترجیح می‌دهم به هیچ موضوعی فکر نکنم و از زندگی شخصی که از آن دور و غافل بودم، برسم.

جوانمردی در واکنش به اینکه «شما برای هانگژو بعد از مدتی دوری از میادین تصمیم به بازگشت گرفتید، ممکن است برای ناگویا هم این انفاق بیفتد؟»، گفت. نه؛ اصلاً چنین نمی‌شود. خداحافظی من به قوت خود پابرجاست و شاید فقط یک معجزه باعث بازگشت من شود.

این پاراتیرانداز طلایی در پاسخ به اینکه «تاکنون از مسؤولان کسی با شما در این زمینه گفت‌وگو داشته است؟»، گفت: با کمیته پارالمپیک هیچ صحبتی نداشتم، صحبتی با آقای کوهپایه زاده داشتم، وی اتفاقاً از تصمیمم استقبال کرد و تاکید داشت مدتی استراحت داشته باشم. دیداری هم با آقای اسبقیان داشتم اما صحبتی در این زمینه نشد. نه درخواستی داشتند و نه من تصمیم به بازگشت گرفتم.