روسیه حمله اسرائیل به دمشق را شدیداً محکوم کرد

  4030718102

وزارت خارجه روسیه روز چهارشنبه حمله شب گذشته رژیم صهیونیستی به منطقه «المزه» در دمشق را قویاً محکوم کرد.

روسیه حمله اسرائیل به دمشق را شدیداً محکوم کرد

به گزارش فارس، حمله تجاوزکارانه و ددمنشانه رژیم موقت تروریست صهیونیستی به یک ساختمان مسکونی در حومه دمشق با استفاده از ۳ موشک و کشتار چندین غیرنظامی سوری، با واکنش دولت مسکو همراه شد.

«ماریا زخارووا» سخنگوی وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه امروز (چهارشنبه) حمله صهیونیست‌ها به منطقه «المزه» در دمشق را شدیداً محکوم کرد.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، زاخارووا طی نشست خبری ضمن محکوم کردن این حمله، بار دیگر از رژیم صهیونیستی خواست که به حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه احترام بگذارد.

وی در این‌باره توضیح داد: «من می‌خواهم درباره حمله مجدد اسرائیل به دمشق که عصر دیروز انجام شد، صحبت کنم. اسرائیل بار دیگر حاکمیت سوریه را به شدت نقض کرد و به یک ساختمان مسکونی چند طبقه در منطقه پرجمعیت دمشق حمله کرد».

این مقام روس اظهار داشت: «ما این اقدام را به شدت محکوم می‌کنیم. هدف این حمله هر کسی بود، در قلمرو کشور ثالث و در منطقه‌ای پرجمعیت صورت گرفت که ناگزیر منجر به تلفات مردم بی‌گناه می‌شود».

اسپوتنیک به نقل از زاخارووا نوشت: «این ظالمانه و شرم‌آور است که چنین اقداماتی به معنای واقعی کلمه به یک رویه عادی تبدیل‌شده است که در سوریه، لبنان و نوار غزه اعمال می‌شود».

بر این اساس، وی همچنین افزود: «ما بار دیگر از طرف اسرائیلی می‌خواهیم که به حاکمیت کشورها احترام بگذارد و به هنجارهای اساسی حقوق بین‌الملل پایبند باشد».