درویش: باقری به خانه خود بازگشت/ امیدوارم با او باز هم قهرمان شویم

  4030719068

دیر باشگاه پرسپولیس گفت: وقتی شب به خانه خود می‌روید کار خارق‌العاده‌ای انجام می‌دهید؟ وظیفه شماست که به خانه خود بروید و اگر نروید می‌گویند که چرا به خانه‌ات نرفتی و باقری هم به خانه خود برگشت.

درویش: باقری به خانه خود بازگشت/ امیدوارم با او باز هم قهرمان شویم

به گزارش ایرنا، رضا درویش پس از بازگشت کریم باقری به پرسپولیس، اظهار داشت: باقری به خانه خود بازگشت و خیرمقدم عرض می‌کنم و این بازگشت را به هواداران تبریک می‌گویم. بعد از وقفه یکساله خوشحالیم که این بار با وجود تیم منسجم، سرانجام باقری به پرسپولیس بازگشت. امیدوارم در ادامه راه آن چیزی که شایسته پرسپولیس است، انجام دهیم.

وی افزود: یکماه پیش که با باقری تماس گرفتم و گفتم که آیا تمایل به بازگشت دارید، یک جمله بسیار زرینی گفت که قابل ستایش است. زیرا مربیان می‌آیند و می‌روند و اساس خلقت همین است تا آدم به دنیا بیاید و برود. آدم یک مسندی را می‌گیرد و می‌رود اما آن چیزی که در ذهن همه می‌ماند، نوع بودن آن فرد است.

مدیر باشگاه پرسپولیس گفت: وقتی به باقری گفتم به پرسپولیس می‌آیید گفت که چرا نیایم زیرا بنای من این است تا در پرسپولیس باشم. این چند وقت از جاهای متفاوتی پیشنهاد داشتم اما چون اساس زندگی من بودن با پرسپولیس است هر وقت که این تیم به من نیاز داشتم، میایم. با مدیر برنام‌هایم صحبت کنید و هروقت بگویید به پرسپولیس برمی‌گردم. این حرف‌ها این قابل ستایش است.

وی درباره حضور چهره‌های برجسنه در کادر پرسپولیس یادآور شد: کسانی که سال‌ها برای تیم زحمت کشیدند ماحصل زحمات خود را روی نیمکت می‌بینند و می‌آیند تا دورانی که در بازیگری داشتند، آن نقاط ضعف را به قوت تبدیل کنند تا آنچه شایسته پرسپولیس است، انجام دهند. همه هم و غم آنها این است تا دل هوادار را خوش کنند. زیاد سخت نبود برای باقری تا جای دیگر ادامه فعالیت دهد اما چون همه تلاشش این بود که اگر پرسپولیس به او نیاز داشت بازگردد و دل ۴۰ میلیون هوادار را شاد کند، به این تیم بازگشت.

درویش خاطرنشان کرد: وقتی شب به خانه خود می‌روید کار خارق العاده‌ای انجام می‌دهید؟ وظیفه شماست که به خانه خود بروید و اگر نروید می‌گویند که چرا به خانه‌ات نرفتی و باقری هم به خانه خود برگشت. امیدوارم حضور باقری منشا خیر و برکت برای باشگاه باشد و بتوانیم با او قهرمانی‌ها مکرر را اینبار هم تکرار کنیم.