کمین ترکیبی گردان‌های قسام برای اشغالگران/ هیچ تروریست اسرائیلی زنده خارج نشد

  4030719073

گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش حماس از کشته و زخمی شدن شمار زیادی از نظامیان تروریست رژیم صهیونیستی در کمین ترکیبی دقیق رزمندگانش در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه خبر داد.

کمین ترکیبی گردان‌های قسام برای اشغالگران/ هیچ تروریست اسرائیلی زنده خارج نشد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش حماس از کمین ترکیبی برای نیروهای اشغالگر صهیونیستی در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه و وارد کردن ضربه سخت به آنها خبر داد.

گردان‌های قسام تأکید کرد که مجاهدان این گردان‌ها گروهی از نیروهای پیاده‌نظام دشمن متشکل از ۱۲ خودروی نظامی و یک کامیون حامل نظامیان اشغالگر را در کمینی که از قبل آماده شده بود، گرفتار کردند.

گردان های قسام در توضیح بیشتر عملیات افزود که به محض رسیدن نیروهای دشمن به محل کمین، مجاهدان این گردان‌ها کامیون حامل نظامیان اشغالگر را با بمب شواظ، یک جیپ هامر را با بمب رعدیه و جیبی دیگر را با راکت تاندوم هدف قرار دادند. سپس به سمت منطقه کمین پیش رفته و باقیمانده نیروهای اشغالگر را از پا درآوردند و گروهی از نظامیان صهیونیست را هم که به سمت خانه‌ای در آن اطراف فرار کرده بودند با بمب ضد نفر هدف قرار داده و آنها را هم به قتل رسانده و مجروح کردند.

شاخه نظامی جنبش حماس همچنین اعلام کرد که ساعت ۹:۳۰ صبح امروز هم گشتی شناسایی دشمن صهیونیستی متشکل از دو جیپ و ۴ نظامی را در شرق خان یونس در جنوب نوار غزه با یک پهپاد انتحاری هدف قرار داد.