معرفی هتل جهانگردی شیراز

گزارش بازرگانی، 348834،   4030721015

هتل جهانگردی شیراز از جمله هتل‌هایی بوده که تحت‌نظارت شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگری ایران فعالیت می‌کند. تاسیس این هتل به سال ۱۳۵۰ بازمی‌گردد و می‌توان آن را در لیست قدیمی‌ترین هتل های شیراز جای داد. این هتل در بلوار ابونصر شیراز قرار گرفته و با توجه به موقعیت مکانی خوب آن، شما با اقامت در این هتل می‌توانید به جاذبه های تاریخی و مکان‌های دیدنی شهر دسترسی داشته باشید. در این هتل علاوه‌بر ترانسفر فرودگاهی، امکانات رفاهی دیگری همچون سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، حمام اختصاصی، اینترنت وای‌فای رایگان و... در اختیار شما قرار داده خواهد شد.

هتل های شیراز

آشنایی با هتل جهانگردی شیراز

هتل جهانگردی شیراز از جمله قدیمی‌ترین و بهترین هتل‌ های شیراز محسوب می‌شود که در بلوار ابونصر شیراز قرار گرفته است. این هتل قیمت مناسبی داشته و امکانات رفاهی بی‌نظیری را در اختیار شما قرار می‌دهد. ساخت مهمانسرای جهانگردی شیراز به سال ۱۳۵۰ باز می‌گردد. این هتل دارای ۴۴ اتاق بوده و میزان مساحت آن به 20 هزار متر مربع می‌رسد‌. سابقه فعالیت هتل جهانگردی شیراز در زمینه ارائه خدمات به مهمانان بیش از پنجاه سال است. در سال ۱۳۹۶ بازسازی هتل جهانگردی انجام گرفت. بنای این هتل به شکل بلوک‌های دو طبقه و سه طبقه‌ای انجام شده و بدون آسانسور است. این هتل در لیست هتل‌های سه‌ستاره جای می‌گیرد و شما می‌توانید اقامت متفاوتی را در آن تجربه کنید.

امکانات هتل جهانگردی شیراز

در صورتی که یکی از اتاق‌های هتل جهانگردی شیراز را رزرو نمایید، به امکانات و خدمات رفاهی بسیاری دسترسی خواهید داشت. از جمله این امکانات می‌توان به یخچال، تلویزیون، مینی‌بار (غیررایگان)، چای‌ساز، حمام و لوازم بهداشتی رایگان، صندوق امانات و... اشاره کرد. برخی از اتاق‌های این هتل دارای بالکن بوده و به هنگام رزرو اتاق بهتر است به این مورد نیز توجه داشته باشید. از جمله مدل‌های مختلف اتاق‌های موجود در این هتل می‌توان به اتاق 2 نفره با 2 تخت سینگل، اتاق جونیور 3 نفره به همراه یک تخت دبل و یک تخت سینگل، سوئیت دوبلکس 3 نفره با یک تخت دبل و یک تخت سینگل و سوئیت یک خوابه 2 نفره با 2 تخت سینگل اشاره کرد.

دیگر امکانات رفاهی که با اقامت در این هتل از آن‌ها بهره‌مند خواهید شد، شامل پارکینگ رایگان، فضای سبز، پارک کودک، چایخانه سنتی، ترانسفر رفت و برگشت (با هزینه)، خدمات فکس و پرینتر و... می‌شوند. در این هتل یک رستوران دیده می‌شود که در محوطه آن قرار گرفته و این قابلیت را دارد که برای ۲۰۰ نفر غذا سرو نماید. شما می‌توانید مدل‌های مختلف غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را در این رستوران امتحان کنید.

رستوران هتل جهانگرید شیراز

سالن های همایش

مهمانسرای جهانگردی شیراز دارای سالن اجتماعاتی بوده که میزان گنجایش آن به ۲۰۰ نفر می‌رسد. این سالن‌های همایش به امکاناتی همچون ویدئو پروژکتور و خدمات صوتی و تصویری مناسبی تجهیز گردیده است. شما می‌توانید انواع رویدادها را در سالن‌های همایش این هتل برگزار کنید.

قوانین هتل جهانگردی شیراز

پیش از رزرو هتل جهانگردی بهتر است با قوانین آن آشنا شوید. اولین قانون را می‌توان زمان تحویل اتاق دانست که راس ساعت ۱۴ صورت می‌گیرد. برای تحویل دادن اتاق نیز شما می‌بایست نهایتاً تا ساعت ۱۲ ظهر اتاق خود را تحویل دهید‌. بانوانی که قصد اقامت در این هتل را دارند، باید کارت شناسایی معتبر خود را ارائه دهند. زوج‌هایی که مایل هستند در این هتل اقامت داشته باشند نیز ملزم به ارائه کارت شناسایی معتبر یا صیغه‌نامه مهردار هستند.

قوانین کنسلی هتل نیز برحسب اینکه شما در چه زمانی این درخواست را اعلام کنید، متفاوت خواهد بود. شما پس از اینکه اقدام به رزرو اتاقی در این هتل کردید، نمی‌توانید نام آن را تغییر دهید؛ بنابراین، در زمان ثبت رزرو اتاق به مشخصات توجه داشته باشید که همه اطلاعات را به درستی وارد کنید. حداقل سن برای اینکه بتوانید اتاق هتل را به شکل انفرادی رزرو کنید، ۱۸ سال در نظر گرفته شده است. همچنین امکان پذیرش حیوانات خانگی در این هتل وجود ندارد. براساس قوانین هتل در شرایطی که در میان مدارک شناسایی شما نقضی دیده شود و احراز هویت صورت نگیرد، پذیرش شما انجام نخواهد شد. همچنین در این شرایط، امکان استرداد هزینه وجود ندارد.

قیمت هتل جهانگردی شیراز

فاکتورهای بسیاری در تعیین قیمت هتل جهانگردی شیراز نقش دارند که نمونه‌های مهم آن شامل تاریخ سفر و اتاق انتخابی می‌شود. به صورت دقیق امکان تعیین میزان بودجه لازم جهت اقامت در این هتل وجود ندارد؛ از این رو، توصیه می‌شود که شما تاریخ دقیق ورود و خروجتان از هتل را در سایت مشخص نمایید تا بازه دقیق قیمت رزرو اتاق‌ها برای شما نمایش داده شود.

دسترسی هتل به جاذبه های گردشگری

با توجه به موقعیت مکانی خوب قرارگیری هتل جهانگردی شیراز، شما با اقامت در هتل جهانگردی شیراز می‌توانید به جاذبه‌های گردشگری بسیاری دسترسی داشته باشید که از جمله آن‌ها می‌توان به رستوران هفت‌خوان، رستوران شرزه، عمارت شاپوری، مسجد نصیرالملک، مسجد جامع عتیق، حرم شاه، بازار وکیل و... اشاره داشت. موارد زیر شامل جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل و مدت زمان لازم برای رسیدن به آن مکان هستند:

  • فاصله هتل تا رستوران هفت‌خوان: 15 دقیقه با خودرو
  • فاصله تا رستوران شرزه: 25 دقیقه با خودرو
  • فاصله تا عمارت شاپوری: 25 دقیقه با خودرو
  • فاصله تا مسجد نصیرالملک: 13 دقیقه با خودرو
  • فاصله تا مسجد جامع عتیق: 14 دقیقه با خودرو
  • فاصله هتل تا دروازه قرآن: 14 دقیقه با خودرو
  • فاصله تا باغ ارم: 17 دقیقه با خودرو
  • فاصله تا آرامگاه حافظ: 12 دقیقه با خودرو
  • فاصله هتل تا بازار وکیل: 20 دقیقه با خودرو
  • فاصله هتل تا حرم شاه چراغ: 20 دقیقه با خودرو
  • فاصله تا آرامگاه سعدی: 11 دقیقه با خودرو
  • فاصله تا مجموعه تخت جمشید: 66 دقیقه با خودرو
  • فاصله تا مجموعه نقش رستم: 58 دقیقه با خودرو
  • فاصله تا آرامگاه کوروش: 1 ساعت و 26 دقیقه با خودرو

اتاق های هتل جهانگردی شیراز

سخن پایانی

یکی از هتل‌هایی که شما در طول سفرتان به شیراز می‌توانید در آن اقامت داشته باشید را می‌توان هتل جهانگردی شیراز دانست که از هتل‌های ۳ ستاره و باسابقه شیراز محسوب می‌شود. قرارگیری این هتل در منطقه شمال شرقی شیراز سبب شده که مهمانان به جاذبه‌های گردشگری بسیاری همچون رستوران هفت‌خوان، رستوران شرزه، عمارت شاپوری، مسجد نصیرالملک، مسجد جامع عتیق، حرم شاه، بازار وکیل و... نزدیک باشند. شما با رزرو این هتل می‌‌توانید اقامتی دلچسب و متفاوت را تجربه کنید.

مرجع: snapptrip.com