هتل های زیر ۱۰۰ تومان مشهد؛ معرفی ۱۱ هتل ارزان و اقتصادی مشهد

گزارش بازرگانی، 349257،   4030721018

مشهد یکی از مهم‌ترین شهرهای ایران است که به لطف وجود مرقد مطهر امام رضا (ع) هر ساله میزبان مسافران زیادی است. با این حال بسیاری از مسافران به دلیل هزینه‌های بالای سفر برنامه خود را به تعویق می‌اندازند و آرزوی تجدید دیدار با امام مهربانی‌ها را در دل نگه می‌دارند. یک راه‌حل منطقی برای کاهش هزینه‌های سفر رزرو هتل های ارزان مشهد است. هتل های زیر 100 تومان مشهد یا هتل‌های قیمت مناسب شهر امکانی به شما می‌دهند تا بودجه خود را بهتر مدیریت کنید و سفری اقتصادی به مشهد داشته باشید.

لیست هتل های زیر 100 تومان مشهد

واقعیت این است که امروزه نمی‌توان با 100 تومان در هتل‌های مشهد اقامت داشت؛ اما می‌توان با بودجه‌ای منصفانه هتل‌های ارزانی پیدا کرد که امکانات خوبی داشته باشند. در ادامه برخی از این هتل‌های اقتصادی را به شما معرفی خواهیم کرد.

هتل میامی مشهد

آدرس هتل میامی مشهد: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 35

هتل میامی یکی از معروف‌ترین هتل های 3 ستاره مشهد در خیابان اصلی شهر است. این هتل در سال 1392 در ساختمانی 5 طبقه به بهره‌برداری رسیده است و 39 واحد اقامتی دارد.

اتاق‌های هتل میامی مشهد شامل گزینه‌هایی از جمله هتل‌های دو تخته دبل و توئین استاندارد و اتاق‌های دبل و توئین VIP فولبرد، اتاق‌های سه تخته و اتاق‌های چهار تخته می‌شود. بد نیست بدانید که شما می‌توانید اتاق‌های این مجموعه را به دو شکل فولبرد و هافبرد رزرو کنید که در صورت رزرو فولبرد باید مبلغ بیشتری را بابت غذا پرداخت کنید.

هتل میامی مشهد حدود یک دهه است که با آغوش باز از مهمانان در نزدیکی حرم پذیرایی می‌کند. این هتل موقعیت مکانی خوبی دارد و ضمن دسترسی آسان به حرم به سایر جاذبه‌های گردشگری نیز نزدیک است.

هتل میامی مشهد با ارائه امکانات رفاهی مناسب، متناسب با درجه هتل اقامتی راحت را برایتان رقم زد. از امکانات این هتل 3 ستاره می‌توان به اتاق چمدان، روم سرویس، پارکینگ، اینترنت، آسانسور، خدمات لاندری، خدمات تور، پذیرش 24 ساعته و رستوران و کافی‌شاپ اشاره کرد.

هتل همراز مشهد

آدرس هتل همراز مشهد: مشهد، خیابان 17 شهریور، خیابان عنصری، عنصری شرقی، روبه‌روی عنصری 3

هتل همراز مشهد یکی از هتل‌های یک ستاره مشهد واقع در نزدیکی حرم است. این هتل در سال 1392 در خیابان 17 شهریور افتتاح شده است و ساختمانی 6 طبقه دارد.

با این که هتل همراز مشهد را نمی‌توان در دسته هتل های زیر 100 تومان مشهد قرار داد، اما بی‌شک این هتل یکی از بهترین هتل‌های اقتصادی شهر است. هتل یک ستاره همراز 36 واحد اقامتی دارد که شامل اتاق‌های دو تخته تا پنج تخته و سوئیت‌های یک خوابه پنج نفره می‌شود.

واحدهای اقامتی این مجموعه را می‌توان به صورت ساده یا فولبرد رزرو کرد و از اقامتی ارزان در نزدیکی مراکز خرید مشهد و حرم مطهر رضوی لذت برد. در ضمن، این هتل دسترسی خوبی هم به مراکز حمل و نقل عمومی دارد که دسترسی مهمانان به نقاط مختلف شهر را آسان می‌کند.

هتل سی و سه پل مشهد

آدرس هتل سی و سه پل مشهد: مشهد ،خیابان امام رضا، امام رضا 8، حنایی 12

هتل سی و سه پل هتلی ارزان و اقتصادی در حوالی حرم مطهر امام رضا (ع) است. این هتل 2 ستاره در سال 1397 آغاز به کار کرده و دارای ساختمانی 5 طبقه است.

هتل سی و سه پل 51 واحد اقامتی مجهز و تمیز دارد. این هتل امکانات نسبتا مناسبی را برای مهمانان در نظر گرفته که با قیمت اتاق‌های آن هم‌خوانی دارد.

مهم‌ترین مزیت هتل سی و سه پل مشهد، موقعیت مکانی آن است. این هتل تا ورودی باب‌الرضا تنها حدود یک کیلومتر فاصله دارد که این مسیر را می‌توان به صورت پیاده یا با ماشین طی کرد.

هتل خانه سبز مشهد

آدرس هتل خانه سبز مشهد: مشهد، میدان شهدا، خیابان توحید، جنب مجتمع تجاری نصر

وقتی صحبت از هتل های زیر 100 تومان مشهد یا همان هتل‌های ارزان شهر به میان می‌آید، یکی دیگر از هتل‌هایی که نباید از آن غافل شد، هتل خانه سبز مشهد است. این هتل سه ستاره فعالیت خود را در سال 1380 آغاز کرده است و هم اکنون بیش از 30 سال سابقه موفق در زمینه هتلداری دارد.

هتل خانه سبز مشهد در بافت قدیمی شهر قرار گرفته و دسترسی خوبی به مراکز مهم شهری دارد. فاصله این هتل تا ورودی باب‌الرضا حدود سه کیلومتر است که طی کردن آن با ماشین حدود 13 دقیقه زمان می‌برد.

هتل خانه سبز 39 اتاق دو و سه تخته، 5 واحد آپارتمان یک خوابه، 26 آپارتمان دو خوابه و 6 آپارتمان سه خوابه دارد که هر کدام با نظم و سلیقه خاصی دیزاین شده‌اند. از امکانات این هتل نیز می‌توان به سرویس رایگان به حرم، کافی شاپ با انواع نوشیدنی سرد و گرم، رستوران با غذاهای باکیفیت ایرانی، فرنگی و فست‌فود و پارکینگ سرپوشیده اشاره کرد.

هتل گل گندم شباهنگ مشهد

آدرس هتل گل گندم شباهنگ مشهد: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 64، نبش چهارراه اول

هتل گل گندم شباهنگ مشهد هتلی دو ستاره است که در سال 1391 زیر نظر شرکت تعاونی روستایی شباهنگ شهریار به بهره‌برداری رسیده است. این هتل ساختمانی 5 طبقه دارد که 30 واحد اقامتی در آن‌ها پراکنده شده‌اند.

واحدهای گل گندم به صورت اتاق‌های سینگل تا اتاق‌های پنج تخته است که امکان رزرو آن‌ها به صورت فولبرد نیز وجود دارد. از امکانات این هتل دو ستاره می‌توان به اینترنت، صندوق امانات، نمازخانه، پذیرش 24 ساعته، خدمات لاندری، سرویس رایگان به حرم و رستوران و کافی‌شاپ اشاره کرد.

هتل گل گندم شباهنگ یکی از ارزان‌ترین هتل‌های مشهد است که به نسبت بودجه‌ای که دریافت می‌کند، امکانات خوبی را در اختیارتان قرار می‌دهد. این هتل اتاق‌های تمیزی دارد که امکانات قابل‌قبولی دارند. مهم‌ترین مزیت هتل گل گندم موقعیت مکانی آن است که ضمن دسترسی آسان به حرم، در نزدیکی اماکن گردشگری شهر نیز قرار گرفته است.

هتل صدف مشهد

آدرس هتل صدف مشهد: مشهد ،خیابان هاشمی‌نژاد 27، روبه‌روی ایستگاه راه‌آهن

هتل صدف یکی از قدیمی‌ترین هتل های زیر 100 تومان مشهد بوده است که امروزه هزینه اقامت در آن کمی بالاتر رفته است. این هتل اقتصادی بیش از 30 سال سابقه درخشان در امر هتلداری را در کارنامه دارد. این مجموعه اقامتی در سال 1370 افتتاح شده و در سال 1394 به منظور ارتقای سطح کیفی خدمات بازسازی شده است.

هتل یک ستاره صدف مشهد دارای ساختمانی دو طبقه است که 67 اتاق در آن‌ها جای گرفته‌اند. اتاق‌های این هتل ارزان شامل اتاق‌های یک تخته تا پنج تخته می‌شود که شما می‌توانید بسته به شرایط خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

هتل صدف در خیابان هاشمی‌نژاد قرار گرفته و دسترسی آسانی به راه‌آهن دارد؛ بنابراین اگر می‌خواهید با قطار به مشهد سفر کنید، به محض رسیدن به مشهد می‌توانید خیلی راحت خود را به هتل برسانید. همچنین فاصله هتل تا حرم مطهر امام رضا نیز حدود دو و نیم کیلومتر معادل با 10 دقیقه رانندگی است.

هتل خورشید مشهد

آدرس هتل خورشید مشهد: مشهد، خیابان دانشگاه، حدفاصل دانشگاه 10 و 12

هتل خورشید یکی از قدیمی‌ترین و ارزان‌ترین هتل‌های مشهد در خیابان دانشگاه است. این هتل دو ستاره فعالیت خود را در سال 1357 آغاز کرده و آخرین نوبت برای ارائه خدمات و امکانات بهتر در سال 1397 بازسازی شده است.

هتل خورشید مشهد بیش از 40 سال است که تلاش می‌کند تا بتواند با ارائه خدمات مناسب رضایت مهمانان را جلب کند. این هتل دو ستاره ساختمانی 8 طبقه با 128 اتاق دارد که برای بودجه‌ها و سلیقه‌های متفاوت در نظر گرفته شده‌اند.

اتاق‌های هتل خورشید مشهد شامل اتاق‌های دو تخته دبل و توئین، اتاق‌های سه تخته و چهار تخته می‌شود. این واحدها امکانات نسبتا خوب و فضایی ساده و در عین حال تمیز دارند. از امکانات اتاق‌های هتل خورشید مشهد می‌توان به تخت‌خواب‌های راحت، مبلمان، یخچال، تلویزیون، سرویس بهداشتی و حمام کف‌پوش هتل و ملزومات بهداشتی اشاره کرد. همچنین دقت داشته باشید که صبحانه هتل برای مهمانان مقیم رایگان است و بین ساعت 8 تا 10 برای مهمانان در سالن صبحانه‌خوری سرو می‌شود.

هتل پرستاره مشهد

آدرس هتل پرستاره مشهد: مشهد، خیابان امام رضا، ابتدای امام رضا 18

هتل پرستاره از دیگر هتل های زیر 100 تومان مشهد بوده است که قیمت آن امروزه متناسب با بالا رفتن قیمت‌ها کمی افزایش داشته است. این هتل در سال 1380 در خیابان امام رضا افتتاح شده و در سال 1392 بازسازی شده تا بتواند پاسخگوی نیازهای مهمانان باشد.

هتل پرستاره مشهد دارای 36 واحد اقامتی به صورت اتاق و آپارتمان است. واحدهای این مجموعه شامل گزینه‌هایی همچون اتاق‌های دبل، اتاق‌های دبل برای یک نفر، اتاق سه تخته و سوئیت‌های یک خوابه برای چهار و پنج نفر می‌شود.

هتل پرستاره مشهد هتلی یک ستاره است که امکانات آن متناسب با درجه و قیمت هتل است؛ بنابراین در این هتل نباید انتظار امکانات لاکچری داشته باشید. با این حال این هتل اقتصادی امکانات خوبی برای مهمانان در نظر گرفته و اتاق‌هایی مجهز و تمیز دارد.

نکته دیگر درباره هتل پرستاره مشهد به موقعیت مکانی آن برمی‌گردد. این هتل در خیابان امام رضا واقع شده و فاصله چندانی تا مراکز مهم شهری ندارد. فاصله هتل تا ورودی باب‌الرضا حدود یک کیلومتر و دویست متر است که این مسافت را در کمتر از 10 دقیقه می‌توان با ماشین طی کرد.

هتل مجلل مایسا مشهد

آدرس هتل مجلل مایسا مشهد: مشهد، خیابان امام رضا، حدفاصل امام رضا 21 و 23، جنب بانک ملل

هتل مایسا یکی از بهترین هتل‌های 2 ستاره مشهد است که در سال 1396 به بهره‌برداری رسیده است. این هتل 50 واحد اقامتی شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و آپارتمان‌های یک خوابه دارد که آن‌ها را می‌توان با کمی هزینه بیشتر به صورت فولبرد نیز رزرو کرد.

اگرچه رزرو فولبرد اتاق‌ها سبب افزایش قیمت نهایی هتل می‌شود، اما امکانی به شما می‌دهد که علاوه بر صبحانه، ناهار و شام را نیز در هتل میل کنید؛ بنابراین اگر حوصله آشپزی ندارید و نمی‌خواهید روز و شب دنبال رستوران‌های خوب برای صرف غذا بگردید، رزرو فولبرد هتل شما را به هدفتان خواهد رساند.

هتل مایسا همچون سایر هتل های زیر 100 تومن مشهد و هتل‌های ارزان شهر در فصول مختلف قیمت متفاوت دارد. اما به طور کلی این هتل جزو هتل‌های اقتصادی مشهد به شمار می‌رود که به مناسبت‌های مختلف تخفیف‌های خوبی روی قیمت آن ارائه می‌شود.

هتل مایسا امتیاز نسبتا خوبی را از مهمانان خود در طول فعالیت کوتاه خود کسب کرده است. از مزایای این هتل می‌توان به موقعیت مکانی هتل و دسترسی آن به مراکز دیدنی شهر، آرامش و راحتی هتل، تمیزی و نظافت اتاق‌ها و برخورد حرفه‌ای و دوستانه کارکنان اشاره کرد.

هتل شیراز مشهد

آدرس هتل شیراز مشهد: مشهد، خیابان دانشگاه، نبش دانشگاه 13، مجاور بازار جنت و برج آلتون

هتل سه ستاره شیراز مشهد فعالیت خود را در سال 1377 به عنوان هتلی سه ستاره در خیابان دانشگاه آغاز کرده است. این هتل یکی دیگر از هتل های زیر 100 تومان مشهد بوده است که اگرچه این روزها قیمت آن کمی افزایش داشته، اما هنوز هم جزو هتل‌های ارزان مشهد محسوب می‌شود.

هتل شیراز مشهد دارای 77 واحد اقامتی شامل اتاق و آپارتمان است. از امکانات این مجموعه اقامتی می‌توان به استخر، سونا، جکوزی، خدمات ماساژ، رستوران و کافی‌شاپ، پارکینگ و سالن همایش و کنفرانس اشاره کرد. سرویس رفت و برگشت به حرم در ظهر و شب ،اینترنت و بوفه صبحانه نیز از خدمات رایگان هتل شیراز برای مهمانان است.

هتل الوند مشهد

آدرس هتل الوند مشهد: مشهد، خیابان ملک الشعرای بهار، ملک شعرای بهار 6، کوچه خوش عین

هتل الوند هتلی سه ستاره در خیابان ملک‌الشعرای بهار است که آغاز ساخت آن به سال 1386 برمی‌گردد. این هتل مجلل در سال 1391 افتتاح شده و در سال 1401 به منظور رفاه بیشتر مسافران و به‌روزرسانی امکانات مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است.

در هتل الوند مشهد بر اساس استانداردهای ملی خدمات‌دهی به مهمانان صورت می‌گیرد. این هتل 53 واحد اقامتی راحت و تمیز دارد که در آن‌ها اقامتی راحت را تجربه خواهید کرد.

رزرو هتل های زیر 100 تومان مشهد

اگرچه به راستی هتل های زیر 100 تومان مشهد وجود ندارد، اما در این مقاله فهرستی از ارزان‌ترین هتل‌های مشهد را به شما معرفی کردیم. برای رزرو این هتل‌ها کافی است به سایت ایران هتل آنلاین مراجعه و از طریق این سایت تخصصی هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید. در این سایت شما می‌توانید هتل‌ها را از نظر قیمت با هم مقایسه کنید و بر اساس اطلاعات درج شده و امتیازات کاربران بهترین هتل را رزرو کنید.