دستور مهم پزشکیان به سازمان برنامه و بودجه

  4030721071

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای پزشکیان به سازمان برنامه و بودجه برای تأمین مالی سد دالکی دستور اقدام دادند.

دستور مهم پزشکیان به سازمان برنامه و بودجه

به گزارش مهر، ابراهیم رضایی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در خلال نشست هفته پیش کمیسیون امنیت ملی با رئیس جمهور در فرصتی که پیش آمد در مورد مسائل و مشکلات مردم موضوعاتی را مطرح کرده و پیگیر رفع آنها شدم.

وی اضافه کرد: آقای پزشکیان با دوران حضور در مجلس تفاوتی نکرده و ریاست جمهوری موجب تکبر یا تفاخر او نشده است، همان است، مردمی و ساده‌زیست است و حقیقتاً علاقه‌مند است که کاری کند، با اخلاص است و پیچیده نیست، به شعار وفاق هم معتقد است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس تصریح کرد: من در جلسه تاکید کردم که چند مسئله و چالش اصلی کشور همچون تورم، ناترازی‌ها و… را باید شخص رئیس‌جمهور به دست بگیرد و مدیریت کند و نباید به وزیر یا معاون بسپارد.

وی افزود: گفتم که تجربه دول گذشته نشان می‌دهد که اگر شخص رئیس‌جمهور در چند مسئله اصلی ورود نکند معلوم نیست که موفق شود چرا که دیگران نه ملاحظات رئیس جمهور و کشور را به درستی می‌فهمند و نه توان رئیس جمهور را برای پیشبرد دقیق برنامه دارند، پذیرفت.

رضایی خاطرنشان کرد: بعد از جلسه در فضایی دوستانه با رئیس جمهور گفتگو کردم، در مورد مسائل و چالش‌ها و مشکلات دشتستان و استان توضیح دادم و درخواست کردم که وقت مناسبی برای استان بگذارند.

این نماینده ادامه داد: نامه‌ای هم در مورد تأمین مالی سد دالکی به ایشان دادم و در مورد این پروژه مهم توضیح دادم، آقای پزشکیان به سازمان برنامه و بودجه برای تأمین مالی سد دالکی دستور اقدام دادند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: هنگام خداحافظی به آقای پزشکیان گفتم که خواسته اصلی ما از شما ولایتمداری و هماهنگی شما با رهبر معظم انقلاب است، توصیه کردم که نگذارید برخی اطرافیان میان شما و رهبر انقلاب فاصله بیندازند و آقای پزشکیان با فروتنی گفتند که اعتقاد من به رهبری مال امروز و دیروز نیست و از قدیم همین‌گونه بوده‌ام و حالا هم کسی نمی‌تواند اعتقادم را به رهبری عوض کند.