حضور دادستان تهران در محل آتش سوزی منطقه شادآباد

  4030721133

دادستان عمومی و انقلاب تهران با حضور در محل آتش سوزی در غرب پایتخت و محله شادآباد از نزدیک در جریان فرایند امدادرسانی قرار گرفت.

  حضور دادستان تهران در محل آتش سوزی منطقه شادآباد

به گزارش ایرنا علی صالحی روز شنبه در محل آتش سوزی در غرب پایتخت و منطقه شادآباد حضور یافت و در حاشیه بازدید از این محله، اظهار داشت: برخی مغازه‌ها شرایط لازم را در نگهداری اجناس و کالاهای خود رعایت نکردند و ممکن است این حادثه امروز اینجا روی داده باشد و فردا در جای دیگری اتفاق بیفتد.

وی با تاکید بر لزوم همکاری مردم، ادامه داد: همکاری به نفع مردم است و اگر مردم همکاری داشته باشند قطعاً شاهد این نوع اتفاقات نخواهیم بود.

دادستان تهران با اشاره به سختی و مشکلات دستگاه‌های خدمت‌رسان در فرایند امدادرسانی افزود: با همکاری مردم موضوع را پیگیری و دستورات لازم را صادر خواهیم کرد تا مشکلات برطرف شود تا شاهد تکرار وقوع چنین حوادثی نباشیم.

وی با تاکید بر تمکین و رعایت قانون تصریح کرد: قطعاً اگر عده‌ای بخواهند از قانون تبعیت نکنند با آنها برخورد می‌شود.

صالحی گفت: شهرداری باید به تکلیف قانونی خود مبنی بر جمع‌آوری سد معبرها در این منطقه اقدام کند و ما نیز حمایت و پشتیبانی خود را انجام خواهیم داد.

به گزارش ایرنا، ساعت ۱۴ و ۷ دقیقه امروز آتش‌سوزی گسترده در بازار آهن در منطقه شادآباد به سامانه ۱۲۵ اعلام و با توجه به وسعت حادثه ۲۰۰ نفر از آتش‌نشانان از ۱۱ ایستگاه با استفاده ۵۰ دستگاه تانکر آبرسان و سایر خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

آتش‌سوزی در وسعت ۱۰ هزار متری در بازار آهن تهران رخ داده که به واسطه آن تعدادی از انبارها و مغازه‌های اطراف نیز دچار آتش‌سوزی شد.

 محل حادثه انباری از مواد اشتعال‌زا از جمله سیلندرهای گاز، چسب‌های پولیکا و مصالح ساختمانی بود و ارتفاع آتش به صدها متر به آسمان کشیده شده بود و آتش‌نشانان از ۶ جهت برای مهار این آتش‌سوزی گسترده وارد عملیات مهار شدند.