نمایش انیمیشن «ببعی‌ها و رویای پرواز» در ۱۷۳ سینمای ترکیه

  4030722073

با همکاری مشترک اداره‌کل همکاری‌های رسانه‌ای سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و نمایندگی‌های فرهنگی کشورمان در استانبول و آنکارا، انیمیشن «ببعی‌ها و رویای پرواز» در ۱۷۳ سینمای۴۳ شهر ترکیه به نمایش گذاشته شد.

نمایش انیمیشن «ببعی‌ها و رویای پرواز» در ۱۷۳ سینمای ترکیه

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در راستای سند تحول سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با رویکرد افزایش سهم ایران در بازار صنایع فرهنگی اوایل مهرماه سال جاری با همکاری اداره‌کل همکاری‌های رسانه‌ای و فضای مجازی این سازمان و وابستگی فرهنگی ایران در استانبول، نمایش پونمایی «ببعی‌ها و آرزوی پرواز» محصول سازمان هنری و رسانه‌ای اوج در ۱۷۳ سینمای ۴۳ شهر ترکیه به نمایش گذاشته شد.

در همین ارتباط، رایزنی فرهنگی کشورمان در آنکارا همزمان با اکران پونمایی مذکور در بیش از ۱۳ سینما شهر آنکارا و همچنین به منظور تبلیغ و بازتاب این اقدام، مراسم آغازین این انیمیشن را با حضور تعدادی از دانش‌آموزان ایرانی در یکی از سینماهای شهر آنکارا برگزار کرد.

تهیه پوستر انیمیشن و سینماهای در حال اکران، انتشار پوستر و تیزر در فضای مجازی در اختیار نمایندگی فرهنگی، ارسال پوستر به برخی از رسانه‌ها و مراکز فرهنگی و هنری، گفت‌وگو با برخی از مدارس شهر آنکارا برای معرفی اثر و آمادگی برای برگزاری اردوها مشترک دانش آموزی برای تماشای فیلم توسط دانش‌آموزان ترک و ... از جمله اقدامات این نمایندگی فرهنگی بود.