واکنش چوپان به نایب قهرمانی در مسترالمپیا

  4030722112 ۰ نظر، ۱ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

هادی چوپان که صبح امروز یکشنبه موفق شد نایب قهرمان مسترالمپیا در سال ۲۰۲۴ شود با انتشار پستی در فضای مجازی اظهار شرمندگی کرد.

واکنش چوپان به نایب قهرمانی در مسترالمپیا

به گزارش مهر، هادی چوپان ورزشکار ایرانی در رشته بادی بیلدینگ صبح امروز یکشنبه ۲۲ مهر در رقابت‌های «مسترالمپیا ۲۰۲۴» موفق شد پس از «سمسون داوودا» عنوان نایب قهرمانی را برای دومین سال متوالی کسب کند.

در همین حال ورزشکار کشورمان با انتشار پستی در فضای مجازی از اینکه نتوانست عنوان قهرمانی را به دست آورد اظهار شرمندگی کرد. چوپان در پست مجازی خود نوشت:

«به نام ایزد منان

به حدی بر تن خسته‌ام درد دارم که روی برای عذرخواهی از مردمم و وطنم و نام کهن وطنم ندارم و زبان چرخ بر گفتار نیست. اینجانب حقیر را ببخشید که نماینده‌ای نبودم که قدرت مقابله با همه چیز را داشته باشم.

شرمنده هستم من در راهی هستم که جز خداوند و مردمم و هوادارانم در جهان همراه و پناهی ندارم خدا را قسم می‌خورم از درد گذشتم از دوری خانواده گذاشتم از وجود و تن و خون آهن‌های سرد را در هم کوبیدم و غذای خشک خوردم غربت را چو زندان کشیدم تا لایق باشم شادی‌آور مردمم باشم حلالم کنید و این مدال بی رنگ لایق شما را بپذیرید.

اگر خداوند عمر نعمت بخشید جبران می‌کنم از اینکه چون کوه پشتم بودید دستانتان را بوسه می‌زنم مدال هیچ جان فدای شما مردمم و وطنم.

از همسرم و فرزندانم طلب حلالیت می‌کنم که غیبت زیاد من باعث رنجش آنان هست. حلالم کنید.

سرباز وظیفه هادی چوپان گرگ ایرانی»