استاندار خراسان رضوی تصاویر منتسب به برخی بستگانش را تکذیب کرد

  4030722129

استاندار خراسان رضوی در واکنش به برخی حواشی مراسم تودیع و معارفه، تصاویر منتشر شده در فضای مجازی از برخی بستگانش را تکذیب کرد.

استاندار خراسان رضوی تصاویر منتسب به برخی بستگانش را تکذیب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، غلامحسین مظفری با حضور در منزل یکی از منتقدین مراسم معارفه خود ضمن دیدار و گفت‌وگو با وی، نسبت به برخی رخدادهای نامناسب در حاشیه این مراسم دلجویی‌ نمود.

سید هادی طباطبایی معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی در بیان جزئیات این اقدام غلامحسین مظفری اظهار کرد: استاندار خراسان رضوی در منزل دختر شهید عرفائی حضور پیدا کرد و نسبت به برخی حواشی روز گذشته، تکدر خاطر خود را اعلام نمود.

به گفته طباطبایی این دیدار، ظهر امروز یکشنبه 22 مهرماه 1403 و بلافاصله پس از شنیدن خبر این اتفاق ‌توسط استاندار خراسان رضوی و با همراهی دادستان مرکز استان، معاونین سیاسی و امنیتی استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری برگزار شد.

طبق اعلام روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، غلامحسین مظفری که خود از رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و خانواده معزز شهدا محسوب می‌شود، در این دیدار ضمن تکذیب شبهات و تصاویر منتشر شده در فضای مجازی پیرامون برخی از بستگان ایشان، خطاب به دختر گرامی شهید عرفائی گفت: خانواده معظم شهدا، از وفاداران به نظام و انقلاب هستند و اینجانب تکریم شما و همه مهمانانی که روز گذشته به مراسم آمده بودند را وظیفه خود دانسته و از هرگونه رخداد پیش آمده، پوزش می‌طلبم.

گفتنی است از صبح امروز، تصاویری در فضای مجازی از یک خانم با حجاب نامناسب در فضای مجازی دست به دست می شود که برخی کاربران و صفحه های فضای مجازی مدعی هستند که تصاویر مربوط به یکی از اعضای خانواده استاندار جدید خراسان رضوی است.