حضور برندهای مطرح ایرانی در جیتکس، فرصتی برای جذب سرمایه‌گذاران بین‌المللی

  4030723156

جیتکس به عنوان نقطه‌ای استراتژیک در تسریع دیجیتالی شدن جوامع نقش مهمی ایفا می‌کند. از این رو سه دوره‌ای می‌شود که یکی از بزرگترین برندهای ایرانی فعال در حوزه ارتباطات با هدفجذب مخاطبان بین‌المللی و تقویت روابط با شرکت‌های فناورانه به این رویداد بزرگ منطقه خاورمیانه می‌رود.

حضور برندهای مطرح ایرانی در جیتکس، فرصتی برای جذب سرمایه‌گذاران بین‌المللی

به گزارش ایرنا، این نمایشگاه از امروز ۲۳ مهر آغاز به کار کرده و تا ۲۷ مهر ۱۴۰۳ در دبی ادامه دارد و میزبان بیش از ۶۵۰۰ شرکت از ۱۸۰ کشور است.

همراه اول که به‌عنوان اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران و خاورمیانه شناخته می‌شود با هدف کلیدی تقویت جایگاه خود در این اقتصاد نوین، برای سومین سال پیاپی به نمایشگاه جیتکس رفته است. همراه اول در غرفه بزرگ و یکپارچه خود در این رویداد بزرگ و جهانی به میزبانی دبی، سرویس‌ها و نوآوری‌های خود را در پنج بخش تخصصی زندگی دیجیتال، راهکارهای هوشمند، خدمات ارتباطی، تجارت الکترونیکی و آینده به معرض نمایش گذاشته است.

جیتکس ۲۰۲۴ که با محوریت «آینده هوش مصنوعی» برگزار می شود، بستری برای تبادل دانش و همکاری های بین المللی در راستای شکل گیری اقتصاد دیجیتال و تسریع تحولات در آن است.

در همین راستا همراه اول نیز خدمات و سرویس هایی در زمینه های فین تک، توریسم، ابری، راهکارهای هوشمند، چت بات های پیشرفته به نمایش گذاشته است و قصد دارد نشان دهد که چطور با استفاده از فناوری های نوین، زندگی دیجیتالی کاربران را بهبود می بخشد.

با توجه به اینکه رویداد مذکور نه تنها یک نمایشگاه فناوری است، بلکه بستری کلیدی برای تأثیرگذاری در اقتصاد دیجیتال جهانی است به شرکت ها اجازه می دهد تا ضمن نمایش دستاوردهای خود، راه های جدیدی برای هم افزایی و همکاری در سطح بین المللی ایجاد کنند.

در این راستا اپراتور اول تلفن همراه کشور نیز با حضور فعال در این نمایشگاه به دنبال جذب سرمایه گذاران، برقراری همکاری‌های تجاری جدید و شبکه سازی حرفه ای در حوزه های نوین از جمله هوش مصنوعی است.

از طرفی دیگر، این رویداد جهانی فرصتی بی نظیر برای شرکت ها و استارتاپ ها فراهم می آورد تا با نوآوری های فناورانه خود، به توسعه اقتصاد دیجیتال کمک کنند.

جیتکس به عنوان نقطه‌ای استراتژیک برای شکل گیری همکاری های تجاری و تبادل دانش، نقشی محوری در تسریع روند دیجیتالی شدن جوامع ایفا می کند.

رویداد GITEX ۲۰۲۴ دبی، یک بستر حیاتی را در اختیار تمام شرکت‌کنندگان قرار می‌دهد تا علاوه بر نمایش نوآوری‌های خود، از پیشروان فناوری برای آینده خود الهام بگیرند. این نمایشگاه هر ساله برگزار و زمینه‌ساز ارتقای کسب‌وکارها و شکل‌گیری اقتصاد دیجیتال هوشمندتر و پویاتر می‌شود.