هفته چهارم لیگ ملت‌های اروپا؛‌تداوم صدرنشینی اسپانیا در شب توقف غیرمنتظره رونالدو و یارانش

  4030725007

هفته چهارم لیگ ملت‌های اروپا در شرایطی پیگیری شد که اسپانیا موفق به شکست حریف خود شد اما پرتغال برابر اسکاتلند متوقف گردید.

هفته چهارم لیگ ملت‌های اروپا؛‌تداوم صدرنشینی اسپانیا در شب توقف غیرمنتظره رونالدو و یارانش

به گزارش ایرنا، هفته چهارم لیگ ملت‌های اروپا سطح A، امشب با برگزاری ۴ دیدار از ساعت ۲۲:۱۵ پیگیری شد.

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این سطح اسپانیا که ۷ امتیاز در صدرجدول گروه چهار قرار دارد به مصاف تیم ملی فوتبال صربستان رفت. لاروخا خیلی زود و در دقیقه ۵ بازی روی پاس پدرو پورو توسط آیمریک لاپورت به گل نخست بازی رسید. در نهایت نیمه نخست این بازی با برتری یک بر صفر اسپانیا به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم در دقیقه ۵۴ بازی لاروخا صاحب ضربه پنالتی شد که آلوارو موراتا یک فرصت خوب گلزنی را از دست داد. دقیقه ۶۵ موراتا روی پاس فابیان رویز دروازه صرب‌ها را باز کرد تا ضمن جبران پنالتی از دست رفته فاصله را به عدد دو برساند. دقیقه ۷۷ الکس بائنا گل سوم لاروخا را وارد دروازه صرب‌ها کرد.

در نهایت این دیدار با برتری ۳ بر صفر اسپانیا به پایان رسید تا این تیم با ۱۰ امتیاز همچنان در صدرجدول گروه چهار قرار گیرد.

در دیگر بازی حساس امشب یاران کریستیانو رونالدو در پرتغال برابر قعرنشین گروه یک یعنی تیم ملی فوتبال اسکاتلند قرار گرفت. نیمه نخست این بازی نیز بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید تا دو تیم راهی نیمه مربیان شوند.

حملات دو تیم نیز در نیمه دوم راه به جایی نبرد تا در پایان پرتغال با نتیجه صفر- صفر مقابل اسکاتلند متوقف شود. پرتغال با این یک امتیاز ۱۰ امتیازی شد و اسکاتلند نیز به نخستین امتیاز خود دست پیدا کرد.

 

سایر نتایج لیگ اروپا به شرح زیر است:

لیگ‌ ملت‌های اروپا سطح A

سوئیس ۲ - ۲ دانمارک

لهستان ۳ - ۳ کرواسی

لیگ‌ ملت‌های اروپا سطح C


بلاروس یک - یک لوکزامبورگ

ایرلند شمالی ۵ - صفر بلغارستان

کوزوو ۳ - صفر قبرس

لیتوانی یک - ۲ رومانی