سفر عمره مفرده امسال چقدر هزینه دارد؟

  4030725108 ۰ نظر، ۱ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

مدیرکل حج و زیارت گلستان ضمن اعلام هزینه تمام شده سفر حج عمره در سال جاری گفت: امسال ۳ هزار و ۲۰۰ گلستانی به سفر حج عمره مشرف می‌شوند.

سفر عمره مفرده امسال چقدر هزینه دارد؟

سیدعلی میرقاسم پور ظهر امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تا کنون ۲۸ کاروان برای اعزام زائران به عمره مفرده به استان گلستان تخصیص یافت که سه هزار و ۲۰۰ نفر در این کاروان ها ثبت نام کردند.

مدیر حج و زیارت گلستان افزود: ۲ کاروان جدید به ظرفیت ۱۹۰ نیز امروز از سوی حج و زیارت به استان گلستان اختصاص یافت که مربوط به شهرهای کلاله و سیمین شهر است.

این مقام مسئول ادامه داد: مدت زمان سفر زائران به عمره مفرده ۱۰ روز است که پنج روز را در مدینه منوره و پنج روز را در مکه مکرمه اقامت خواهند داشت.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی سازمان حج و زیارت، سهمیه استان گلستان اعزام زائر در هر ۱۰ روز یکبار است که تا ۲۰ ماه مبارک رمضان از ایستگاه پروازی گرگان انجام می شود.

میرقاسم پور هزینه سفر زائران عمره مفرده را بین ۴۳ تا ۴۶ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: متقاضیان دارای فیش های عمره مفرده ما قبل سال ۹۰ می توانند برای تکمیل اطلاعات شخصی هودشان و ثبت نام به سامانه may.haj.ir و یا یکی از دفاتر زیارتی استان مراجعه کنند.