انتصاب نخستین بانوی زن فرماندار تحقق وفاق ملی بود

  4030728085 ۰ نظر، ۲ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

فرماندار جدید شهرستان دهگلان با بیان اینکه انتصاب نخستین بانوی زن فرماندار تحقق وفاق ملی بود، گفت: بنده پله پله رشد و ترقی کرده‌ و توانمند هستم.

انتصاب نخستین بانوی زن فرماندار تحقق وفاق ملی بود

به گزارش تسنیم از دهگلان، سودابه ضرغام‌نژاد پیش‌ازظهر امروز در آئین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان دهگلان در سینما بهمن این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و خیرمقدم به همه مهمانان اظهار داشت: این انتصاب از ارزش و اهمیت زیادی برای جامعه بانوان برخوردار و در راستای منویات رهبری و معرفی الگوی سوم زن مسلمان به جامعه و عینیت بخشیدن به دولت وفاق ملی است.

وی گفت: امیدوارم که خداوند متعال توفیقی به بنده عنایت کند که با تمام و تلاش زیاد، خدشه‌ای به این اعتماد وارد نشود. 

فرماندار جدید شهرستان دهگلان با بیان اینکه حس مسئولیت و مسئولیت‌پذیری زن و مرد نمی‌شناسد، تصریح کرد: بی شک اعتماد استاندار به کارآمدی و توانمندی بانوان موجب امیدآفرینی و توسعه متوازن در حوزه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی خواهد شد

وی از مسئولیت به عنوان یک امانت نام برد نه فرصت شخصی افزود: امیدوارم که خدمتگزاری صادق برای مردم باشم و تا آخر خادمی شایسته و امین برای ولی نعمتان و پیگیر حل مشکلات شهرستان باشم. تحقق این هدف جز با همراهی و تعامل مردم میسر نخواهد شد.

ضرغام‌نژاد بیان کرد: مردم دهگلان از هر نظر توانمند و کارآمد و به حق لایق بهترین‌ها هستند و تمام تلاشم را در جهت پیشرفت و توسعه این شهرستان به کار خواهم گرفت.

نخستین بانوی زن فرماندار در کردستان با ادعای اینکه بنده پله پله رشد و ترقی کرده‌ام، عنوان کرد: در جریان این انتصاب در نشست‌هایی که با معاونان استاندار داشتم دیدم که توانمند هستم و آماده خدمت به مردم هستم.