ازهمه ابزارها برای پاسخگو کردن رژیم صهیونیستی استفاده می‌کنیم

  4030729109

وزارت امور خارجه اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران از همه ابزارهای موجود برای پیگیری ترور بانوی ایرانی و پاسخگو کردن رژیم صهیونیستی به خاطر جنایاتش استفاده خواهد کرد.

ازهمه ابزارها برای پاسخگو کردن رژیم صهیونیستی استفاده می‌کنیم

به گزارش مهر، اسماعیل بقایی سخنگوی وزارت امور خارجه جنایت جدید رژیم صهیونیستی در ترور بی‌رحمانه بانوی شریف ایرانی و مادر پنج فرزند، خانم معصومه کرباسی و همسر لبنانی ایشان رضا عواضه را به شدت محکوم کرد و شهادت این زوج بزرگوار را به خانواده محترم آنها و دو ملت شریف و مقاوم ایران و لبنان تبریک و تسلیت گفت.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به فیلم منتشر شده از نحوه ترور این بانوی ایرانی و همسرشان در یک مکان غیرنظامی و خیابانی پُرتردد، این اقدام رژیم صهیونیستی را مصداق کامل و همزمان تروریسم و جنایت جنگی توصیف کرد و تاکید نمود که جمهوری اسلامی ایران از همه ابزارهای موجود برای پیگیری موضوع و پاسخگو کردن رژیم صهیونیستی به خاطر جنایاتش استفاده خواهد کرد.

بقایی با ادای احترام به مقام شامخ این مادر عزیز که سوابق علمی و پژوهشی و دغدغه‌مندی ایشان در عرصه حمایت رسانه‌ای از مقاومت، گواه فرهیختگی ایشان است، قساوت رژیم اسرائیل در ترور وی را نشانه دیگری از ضدیت ذاتی این رژیم با ایران و ایرانی دانست و از مراجع حقوق بشری خواست در برابر این قتل خودسرانه که بخشی از نسل کشی و کشتار در فلسطین اشغالی و لبنان است، ساکت نمانند.