دمای فامنین به منفی ۵ درجه رسید

  4030801099

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: شهرستان فامنین با دمای منفی ۵ درجه سانتیگراد، به عنوان سردترین نقطه استان گزارش شده است.

دمای فامنین به منفی ۵ درجه رسید

به گزارش تسنیم از همدان، محمد حسن باقری شکیب با بیان اینکه از دیروز کاهش دما در نقاط مختلف استان آغاز شده است، اظهار داشت: هوای سرد کماکان تا اواخر هفته در استان پابرجا است.

وی با اشاره به اینکه در ساعات بعد از ظهر وزش باد موقت و افزایش ابر را خواهیم داشت، تصریح کرد: در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه پوشش ابرها بیشتر شده و احتمال بارش پراکنده در نقاط شمالی استان وجود دارد.

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه امشب دماهای کمینه افزایش می یابد، گفت: از روز پنجشنبه مجدد کاهش 2 تا 3 درجه‌ای دمای کمینه را خواهیم داشت.

باقری شکیب به وضعیت دمای استان در شبانه روز گذشته اشاره کرد و افزود: در این مدت  نهاوند با حداکثر دمای 23 درجه به عنوان گرمترین شهرستان استان و فامنین با حداقل دمای منفی 5 درجه، سردترین نقطه استان ثبت و گزارش شده است.

وی با بیان اینکه دمای هوای شهرستان همدان نیز در گرمترین ساعات 17 درجه و در سردترین حالت منفی 3 درجه سانتیگراد ثبت شده است، گفت: سرمای برای این وقت از سال کمی زودتر از معمول بوده است.

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با اشاره به اینکه بر اساس پیش‌بینی‌های فصلی و بلند مدت، بارش‌های پاییز امسال کمتر از حد نرمال خواهد بود، گفت: دمای هوا نیز به طور کلی یک تا دو درجه گرمتر از نرمال پیش‌بینی شده است.
باقری شکیب با تاکید بر اینکه صحت نقشه و پیش‌بینی‌های بلند مدت 60 تا 70 درصد است، تصریح کرد: بنابراین امکان تغییر اطلاعات آن وجود دارد.