شباهت سارق به دوستش او را لو داد

  4030802027 ۰ نظر، ۱ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

شباهت پسر جوان به سارق خودرو سرنخ دستگیری متهم را به پلیس داد.

شباهت سارق به دوستش او را لو داد

به گزارش «ایران»، اواسط مهر مرد جوانی به پلیس مراجعه کرد و از سه مرد به اتهام آدم‌ربایی شکایت کرد و گفت: امروز عصر در پارک نشسته بودم که ناگهان سه مرد با چوب و چماق به من حمله کردند و مرا به زور سوار خودروشان کرده و به پارکینگ خانه‌ای انتقال دادند. آنها گفتند من خودروشان را سرقت کرده‌ام. هرچه گفتم اشتباه می‌کنند، توجهی نکردند اما وقتی عکس سارق خودروشان را به من نشان دادند، فهمیدم مرا با دوستم اشتباه گرفته‌اند چون ما شباهت زیادی به هم داریم. آنها بالاخره مجاب شدند که من سارق نیستم و رهایم کردند.
با شکایت مرد جوان، هر سه ضارب دستگیر شدند. یکی از آنها گفت: چند روز قبل خودروی پژو 206‌ام را از مقابل پارکی در نزدیکی خانه‌مان به سرقت بردند. از طریق دوربین مداربسته یک خانه تصاویر سارق را به دست آوردم و همسایه‌های محل با دیدن عکس سارق، او را شناختند. روز حادثه زن همسایه به من زنگ زد و گفت سارق خودروات داخل همان پارک نشسته است؛ من هم با دوستانم به پارک رفتیم و او را گرفتیم اما مرد جوان را به خاطر شباهت به سارق اشتباه گرفته بودیم و رهایش کردیم .
بدین ترتیب با اطلاعاتی که پلیس به دست آورد، سارق اصلی دستگیر شد و به سرقت 5 خودروی پژو اعتراف کرد و گفت: من مغازه فروش لوازم خودرو دارم و وضع مالی‌ام خوب است اما به خاطر هیجان سرقت می‌کنم. در اطراف پارک‌ها پرسه می‌زدم و خودروی کسانی را که وارد پارک می‌شدند، سرقت می‌کردم. بعد وسایل داخل خودروها را برداشته و گاهی هم خودرو را می‌فروختم.
با اعترافات سارق، تحقیقات برای یافتن خودروهای سرقتی به دستور بازپرس حمیدرضا کیاستی‌نیا ادامه دارد.