ابراز نگرانی سئول پس از حمله اسرائیل به ایران

  4030805074

دفتر ریاست‌جمهوری کره جنوبی در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به ایران اعلام کرد که کارگروهی را برای نظارت شبانه‌روزی بر تحولات منطقه غرب آسیا به کار خواهد گرفت.

ابراز نگرانی سئول پس از حمله اسرائیل به ایران

به گزارش فارس، دفتر ریاست‌جمهوری کره جنوبی امروز (شنبه) اعلام کرد که رئیس‌جمهور این کشور یون سوک یئول در پی حملات بامداد امروز رژیم صهیونیستی به برخی نقاط ایران، خواستار اقدامات کامل برای حفاظت از شهروندان کره‌ای در ایران و اراضی اشغالی شده است.

وبگاه «کریا هرالد» گزارش کرد، یون در این خصوص گفت «اولویت برتر ما حفاظت از شهروندان کره‌ای (در ایران و اسرائیل) و به کارگیری تمامی اقدامات ضروری به منظور آماده شدن برای وخامت اوضاع است».

دفتر ریاست‌جمهوری کره جنوبی همچنین اعلام کرد که کارگروه نظارت بر وضعیت منطقه غرب آسیا همچنین وظیفه دارد تا برنامه‌ریزی‌های لازم برای اقدامات ضروری را انجام دهد.

رژیم صهیونیستی بامداد امروز (شنبه) در حملاتی که بسیاری از تحلیلگران آن را در مقایسه با وعده صادق 2 ایران ناچیز دانستند، نقاطی از مراکز نظامی در تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داد که ضمن رهگیری و مقابله موفقِ سامانه یکپارچۀ پدافند هوایی، آسیب‌های محدودی به برخی نقاط وارد شد.