رئال مقابل بارسلونا تحقیر شد؛ یک نیمه آفساید، یک نیمه انتقام!

  4030806005

تیم فوتبال بارسلونا با نمایشی خارق‌العاده مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو به برتری رسید تا پس از ۴ مسابقه سرانجام یک برد ارزشمند بدست آورد.

رئال مقابل بارسلونا تحقیر شد؛ یک نیمه آفساید، یک نیمه انتقام!

به گزارش فارس، در چارچوب هفته یازدهم لالیگا اسپانیا در مهمترین دیدار هفته فوتبال اروپا از ساعت 22:30 در ورزشگاه برنابئو ال کلاسیکو شماره 258 برگزار شد که در آن بارسلونا توانست با درخشش لواندوفسکی مقابل رئال مادرید به برتری 4 بر صفر دست یابد و پس از 4 بازی سرانجام پیروزی را تجربه کند.
2 گل اول بارسلونا در این مسابقه را لواندوفسکی در دقایق 54 و 56 به ثمر رساند. البته لواندوفسکی 2 موقعیت بزرگ گلزنی داشت که هت‌تریک کند ولی در ثبت گل سوم ناموفق بود. 
گل سوم بارسا نیز در دقیقه 77 توسط لامین یامال، بازیکن 18 ساله اسپانیایی به ثبت رسید. بازیکنی که به احتمال قوی دوشنبه شب بهترین بازیکن جوان سال خواهد شد. 
گل چهارم بارسلونا نیز در دقیقه 84 توسط رافینیا به ثمر رسید تا یک نتیجه تاریخی در اولین ال کلاسیکو فلیک به ثبت برسد.

رئال مادرید به مانند بایرن مونیخ تحقیر شد تا تیم آبی‌اناری‌ها نشان دهد یکی از مدعیان جدی قهرمانی در اروپا و اسپانیاست.
در سمت رئال نیز اما امباپه 2 گل زد که هر 2 گل به دلیل آفساید مردود اعلام شد. نکته مهم آفسایدگیری فوق‌العاده مدافعان بارسلونا برای خاموش کردن نقطه قوت رئالی‌ها بود. به طوریکه در نیمه اول 8 بار مهاجمان رئال در تله آفساید گیر افتادند.
البته رئال موقعیت‌هایی هم داشت که توسط امباپه و وینیسیوس به گل بدل نشد. امباپه در این بازی نمایش خوبی نداشت و فرصت‌های بسیاری را سوزاند تا همچنان نتواند اثرگذاری خود را در مادرید به ثبت رساند.
بارسلونا با این برد مقتدرانه در صدر قرار گرفت. این تیم با 30 امتیاز در رده اول قرار دارد؛ آن هم در حالی که رئال با 24 امتیاز در جایگاه دوم ایستاده است.
بارسلونا این فصل زیر نظر فلیک کاملاً احیا شده و یکی از مدعیان جدی قهرمانی در لالیگا و اروپاست. آنها چهارشنبه شب نیز در دیدار حساس با بایرن مونیخ به برتری 4 بر یک رسیدند.
نکته دیگر تیمِ فلیک، حضور 6 بازیکن زیر 22 ساله در ترکیب اصلی بارسلوناست. اتفاقی که در تاریخ 108 ساله ال‌کلاسیکو بی‌سابقه است.