پاسخ پشیمان کننده ایران به اسرائیل با تصمیم یکپارچه و دقیق مسئولان نظام

  4030806076 ۰ نظر، ۲ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

موسی غضنفرآبادی نماینده بم در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا پاسخی قاطع و در شان رژیم صهیونیستی از سوی نیروهای مسلح کشورمان داده خواهد شد.

پاسخ پشیمان کننده ایران به اسرائیل با تصمیم یکپارچه و دقیق مسئولان نظام

به گزارش  خبرآنلاین، موسی غضنفرآبادی در جلسه علنی امروز مجلس به حمله اسرائیل به ایران واکنش نشان داد و در قالب تذکری گفت: حرکت ددمنشانه منافقان را در حادثه تروریستی شرق کشور محکوم می‌کنم و شهادت نیروهای مرزبانی را در این حادثه و همچنین شهدای پدافند ارتش را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

بنا به روایت ایسنا، عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس ادامه داد: پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی در صبحگاه پنجم آبان براساس قواعد بین‌المللی حق ایران است.

غضنفرآبادی تاکید کرد: عملیات وعده صادق ۳ هر زمان که مصلحت دانسته شود طوری انجام خواهد شد که ان‌شاءالله منجر به نابودی اسرائیل خواهد شد.

مالک شریعتی: مسئولان تصمیمی دقیق بگیرند
مالک شریعتی نماینده تهران هم در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری گفت: تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک ایران که با هوشیاری و فداکاری‌ پدافند هوایی ارتش ایران ناکام ماند را محکوم و شهادت شهدای ارتش و مرزبانی را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: همان طور که رهبر انقلاب فرمودند در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی نه تعلل می‌کنیم و نه شتاب زده عمل می‌کنیم.

شریعتی تاکید کرد: مسئولان نظامی کشور به صورت یکپارچه تصمیم دقیقی را برای پاسخ پشیمان کننده به رژیم صهیونیستی و حامی اصلی آن آمریکا انجام دهند.