آقای کارخانه‌دار سرمایه میلیاردی‌اش را به مقاومت بخشید

  4030806082 ۰ نظر، ۱ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

این بار پای ۵۰ میلیارد تومان پول در میان است و یک کارخانه اسم‌ورسم دار که صاحبش تصمیم گرفته آن را تمام‌وکمال در راه مقاومت هزینه کند.

آقای کارخانه‌دار سرمایه میلیاردی‌اش را به مقاومت بخشید
گروه زندگی: خبر مدام در گروه‌های فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شد. بعد از آنکه یک بانوی تبریزی سرویس طلای میلیاردی‌اش را به نفع جبهه مقاومت فروخت، بعد از آنکه آقای جلولی صاحب‌خانه جوان، خانه صدمتری‌اش را که هنوز کلید نخورده بود را به نام مقاومت سند زد. حالا صحبت از بخشندگی و گذشت آقای کارخانه‌داری بود که سرمایه عظیمش را بخشیده بود آن هم فقط به یک اشاره و فرمان مقام معظم رهبری. این بار پای ۵۰ میلیارد تومان پول در میان بود و یک کارخانه اسم‌ورسم دار که صاحبش تصمیم گرفته بود آن را تمام‌وکمال در راه مقاومت هزینه کند.۵۰ میلیارد پولی نیست که بشود به‌راحتی از آن گذشت، مخصوصاً اگر سرمایه کسب‌وکاری باشد و چرخ کارخانه‌ای را بچرخاند اما اینجاست که قدرت کلمات به آدمی ثابت می‌شود. قدرت کلمات مردی که یک جمله‌اش مردم را حماسه‌ساز کرد: «بر همه‌ مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند.» همین یک جمله کافی بود تا مردم تمام سرمایه‌شان را به میان بیاورند. اما و اگر و بهانه‌ها را کنار بگذارند و به چشم برهم‌زدنی از آنچه دارند دل بکنند.
 

سرمایه‌ای که خرج نابودی اسرائیل می‌شود!

صبحت از مالک کارخانه چیپس سنتی فریدونشهر است. صاحب‌کارخانه‌ای که با بخشش میلیاردی‌اش عهد و پیمان حمایت از مقاومت را تازه کرده است و سرمایه‌اش هزینه نابودی اسرائیل می‌شود. صاحب کارخانه‌ای که نامش را نمی‌دانم، حتی چند تماس پی‌درپی با شماره او هم برایم موفقیت‌آمیز نبوده و نتوانستم او را فعلا راضی به مصاحبه کنم اما چندان هم از او و کار بزرگش بی‌اطلاع نیستیم. می‌دانیم که راضی نشده حتی یک روز هم این مبلغ به حسابش بنشیند و اعلام کرده است که معامله وقتی سر می‌گیرد و سرقفلی کارخانه را زمانی به مالک جدید تحویل می‌دهد که کل مبلغ معامله توسط خریدار به شماره‌حساب کمک به جبهه مقاومت دفتر رهبر معظم انقلاب واریز ‌شود. می‌دانیم که تصمیم فروش کارخانه را در شرایطی گرفته است که اتفاقاً محصولات این کارخانه از کیفیت و محبوبیت خوبی برخوردار هستند و در نقاط مختلف کشور به فروش می‌رسد، نه در شرایط رکود و ورشکستگی. می‌دانیم با اینکه می‌توانسته سهمی برای لبنان از کارخانه‌اش کنار بگذارد یا بخشی از سودش را به مقاومت اهدا کند، اما تمام آن کارخانه را یک جا و بدون اما و اگر بخشیده است تا پشتوانه مقاومت برای شکست اسرائیل باشد، تا لباس گرم‌ونرم برای کودکان جنگ‌زده لبنان باشد و غذا و آبی برای تشنگی و گرسنگی مردم آواره این کشور.
 

از ایران تا لبنان جهاد ادامه دارد

این چند روز که کمک‌های ریزودرشت مردم ایران به لبنان رسید و مردم با هر امکانی پای‌کار آمدند تا مرهمی بر زخم لبنان باشند و زخمی بر پیکر اسرائیل بزنند، برخی رسانه‌های معاند سعی کردند با نشان‌دادن محرومان و مستضعفان ایرانی شبهاتی ایجاد کنند. شبهاتی از این جنس که چرا همین کمک‌ها را به دست مستضعفان ایرانی نمی‌رسانید؟! فارغ از آنکه اسرائیل سرطان است و اگر جلوی آن را نگیریم، کل منطقه از جمله ایران را نابود می‌کند. فارغ از آنکه حزب‌الله خط مقدم مقابله با اسرائیل است. فارغ از آنکه لبنان و حزب‌الله، مرزدارانی هستند که کمک به آنها مقابل دشمن، کمک به همه کشورها از جمله ایران است. باید گفت همان افراد جهادی و انقلابی که برای کمک به لبنان صف کشیده‌اند و از طلا، خانه، ماشین، کارخانه و...گذشته‌اند، همان‌ها هم همیشه در کمک به مستضعفین کشورمان پیشرو بوده‌اند و رنگ محرومیت را از زندگی‌شان زدوده‌اند. گواهش هم صاحب کارخانه‌ای که قهرمان گزارش امروز ما است.این کارخانه‌دار از خیّران به نام منطقه غرب استان اصفهان است که سال‌هاست ثروتش را در مناطق محروم هزینه کرده است. هرجا صحبت از  نیازمندان و مستضعفان باشد او هم بدون بهانه می‌بخشد و دستگیری می‌کند و  پرچم‌دار فعالیت‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار بوده است.