نتایج زنده هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران/ تراکتور ۲ آلومینیوم صفر/ طلسم تبریز شکست!

  4030806093

هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران با دو دیدار به پایان می‌رسد.

نتایج زنده هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران/ تراکتور ۲ آلومینیوم صفر/ طلسم تبریز شکست!

به گزارش ایسنا، هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی در تبریز و خوزستان به پایان می‌رسد که تراکتور از ساعت ۱۷ به مصاف آلومینیوم اراک رفته و فولاد و سپاهان نیز از ساعت ۱۸:۱۵ برابر هم به میدان می‌روند.

نتایج زنده دو بازی پایانی هفته نهم به شرح زیر است:

تراکتور و آلومینیوم اراک در جریان هفته نهم لیگ‌برتر فوتبال از ساعت ۱۷ امروز (یکشنبه) به میزبانی ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز و با قضاوت فرهاد امینی به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری دو بر صفر تراکتوری‌ها به پایان رسید.

 قرمزپوشان با کسب این پیروزی ۱۶ امتیازی شده و به جایگاه سوم رسیدند. ایرالکو نیز با دوازدهم امتیاز تیم هشتم جدول باقی ماند.

تراکتور ۲ آلومینیوم صفر

یکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۳

ساعت ۱۷

ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز

داور: فرهاد امینی

کارت زرد: محمد لطفی، محمد نادری، بهرام گودرزی و شجاع خلیل‌زاده و علیرضا بیرانوند

کارت قرمز: -

گل‌ها:

گل اول تراکتور توسط تومیسلاو اشترکال (دقیقه ۶): اولین موقعیت جدی مسابقه برای تراکتور تبدیل به گل شد، امیرحسین حسین زاده با پاس در عمق اشترکال را صاحب موقعیت کرد و ضربه زمینی و تماشایی این بازیکن به گل اول مسابقه تبدیل شد.

گل دوم تراکتور توسط مهدی هاشم نژاد (دقیقه ۱۳): حرکت خوب بازیکنان تراکتور این بار حسین نژاد در سمت راست صاحب توپ شد و او هم با ضربه زمینی و محکم برای دومین بار دروازه خلیفه را باز کرد.

ترکیب:

تراکتور:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد نادری، مهدی شیری، ریکاردو آلوز، مهدی ترابی، مهدی هاشم‌نژاد، امیرحسین حسین‌زاده و تومیسلاو اشترکال

سرمربی: دراگان اسکوچیچ

آلومینیوم:

محمد خلیفه، احسان قهاری، عارف حاجی عبدی، امین جهان کهن، سید مهران موسوی، بهروز نوروزی فرد، محمد امین کاظمیان، میلاد بدرقه، رحمان جعفری، محمد مهدی لطفی و بهرام گودرزی

سرمربی: مجتبی حسینی

فولاد - سپاهان ( ساعت ۱۸:۱۵)

گل:

این خبر به‌روزرسانی می‌شود.