دبیری: ناتوانی رژیم صهیونیستی در مقابله با ایران آشکارتر شد

  4030807022 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: اقدام شجاعانه و غرورآفرین نیروهای پدافند هوایی اجازه نداد که دشمن به اهداف موردنظر خود دست یابد و ناتوانی رژیم صهیونیستی در مقابله با ایران آشکارتر شد.

دبیری: ناتوانی رژیم صهیونیستی در مقابله با ایران آشکارتر شد

شهرام دبیری روز دوشنبه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی ایرنا، ضمن تسلیت شهادت چهار تن از غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در هجوم رژیم صهیونیستی علیه نقاطی از مراکز نظامی کشورمان، اظهار داشت: واکنش مقتدرانه دلاورمردان پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران، اجازه نداد که دشمن به اهداف موردنظر خود دست یابد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه تلاش‌های مذبوحانه صهیونیست‌ها به هیچ وجه موفقیت‌آمیز نبوده است، گفت: رژیم صهیونیستی ادعا می‌کرد که از تمام توان خود علیه ایران استفاده خواهد کرد، اما با این هجوم مذبوحانه، ناتوانی خود در مقابله با جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش آشکار کرد.

وی با اشاره به وضعیت و روند عادی زندگی و انجام امور در کشور، تاکید کرد: این موضوع حاصلِ باورِ مردم کشورمان به توان دفاعی نیروهای مسلح است.

دبیری ادامه داد: اقدام شجاعانه و غرورآفرین نیروهای پدافند هوایی جمهوری اسلامی اجازه نداد که دشمن به اهداف موردنظر خود در این حمله دست یابد و لذا آنان به دنبال تشویش اذهان عمومی و ایجاد ناآرامی در افکار ملت شریف ایران است.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور اظهار داشت: ملت ایران محکم پای حفاظت از مرزهای مقدس کشور ایستاده‌اند و این اقدامات نه تنها آنها را تسلیم نمی‌کند بلکه انگیزه آنان را تقویت خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی کشور بامداد شنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سامانه یکپارچه پدافند هوایی هجوم رژیم صهیونیستی به نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را رهگیری و مقابله موفق کرده است.

در پی این حمله تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی، چهار نفر از کارکنان ارتش در دفاع از امنیت آسمان ایران اسلامی به شهادت رسیدند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی روز یکشنبه ششم آبان ۱۴۰۳ در دیدار هزاران نفر از خانواده‌های معزز شهیدان امنیت با تأکید بر ضرورت بهم خوردن محاسبات غلط رژیم صهیونیستی درباره ایران، گفتند: آنها درباره ایران دچار خطای محاسباتی هستند چرا که ایران و جوانان و ملت ایران را نمی‌شناسند و هنوز نتوانسته‌اند قدرت، توانایی، ابتکار و ارده ملت ایران را درست بفهمند که ما باید این را به آنها بفهمانیم.