اولین شعبه هوشمند و سوپراپلیکیشن بانک رفاه کارگران رونمایی شد

گزارش بازرگانی،   4030807073

طی مراسمی با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و جمعی از مدیران بانک رفاه کارگران اولین شعبه هوشمند (فیجیتال) این بانک با نام "رفانو" افتتاح و از سوپراپلیکیشن بانک با عنوان "رفالند" رونمایی شد.

اولین شعبه هوشمند و سوپراپلیکیشن بانک رفاه کارگران رونمایی شد

 

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، با افتتاح این شعبه و رونمایی از این سوپراپلیکیشن که روز یکشنبه 6 آبان ماه در محل شرکت "دانش رفاه" بانک رفاه کارگران انجام شد، گام بلندی از سوی این بانک در مسیر توسعه بانکداری دیجیتال، تسریع در ارائه خدمات و سرویس‌های بانکی و بهبود تجربه مشتریان برداشته شد. 

دکتر اسماعیل للـه‌گانی طی سخنانی در این مراسم گفت: بانک رفاه در حال حاضر در حوزه‌های مختلف در شبکه بانکی پیشرو است و ضرورت دارد اقدامات توسعه‌ای در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه فناوری اطلاعات تداوم داشته باشد. 

 

وی تاکید کرد: با ارتقای خدمات و محصولات دیجیتال بانک رفاه کارگران باید به سمت راه‌اندازی یکی از بزرگ‌ترین هلدینگ‌های فناوری اطلاعات شبکه بانکی حرکت و این هلدینگ در نوع خود صدرنشین باشد.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران با اشاره به افتتاح اولین شعبه هوشمند این بانک با عنوان "رفا‌نو" تصریح کرد: تمامی خدمات و سرویس‌های شعب فیزیکی بانک در این شعبه نیز به مشتریان ارائه می شود. مدیریت کارت‌ها، سیستم پیشخوان بانکی، مدیریت گردش مالی و .... ازجمله این خدمات و سرویس‌ها است. 

 

وی به برنامه توسعه‌ای این بانک در حوزه شعب دیجیتال اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ترکیب تمامی باجه‌های بانک تغییر خواهد کرد و با توجه به نیازها و علاقه‌مندی‌های نسل‌های آینده به سمت شعب دیجیتال گام خواهیم برداشت. 

 

دکتر للـه‌گانی به سوپراپلیکیشن "رفالند" بانک رفاه کارگران اشاره کرد و گفت: تلاش کرده‌ایم در این سوپراپلیکیشن ارتباط دوسویه با کاربران را (به عنوان یکی از راهکارهای موفقیت سازمان) برقرار و در لحظه ضمن پشتیبانی از مشتریان، پاسخگوی نیازهای آنان باشیم. 

 

وی با بیان اینکه این سوپراپلیکیشن در آینده نزدیک در دسترس عموم مشتریان بانک رفاه کارگران قرار خواهد گرفت افزود: در "رفالند" پیش‌بینی ارتباط تصویری با کاربران شده است و به زودی این امکان به آن افزوده خواهد شد تا در صورت لزوم مشتریان بتوانند به صورت چهره‌به‌چهره از پشتیبانی‌های کارشناسان بانک بهره‌مند شوند. 

 

مدیرعامل بانک رفاه کارگران به شرکت "دانش رفاه" این بانک اشاره کرد و گفت: امروز در حالی اولین شعبه هوشمند (فیجیتال) و سوپراپلیکیشن بانک را رونمایی می‌کنیم که این توفیقات به همت این شرکت به منصه ظهور رسید و این مهم تنها بخشی از دستاوردهای توسعه‌ای این شرکت محسوب می‌شود. 

دکتر للـه‌گانی تاکید کرد: ضرورت دارد با تقویت و تکمیل نیروی انسانی شرکت و تامین بسترهای سخت‌افزاری، اقدامات بانک رفاه کارگران در حوزه فناوری اطلاعات را تسریع بخشیم. 

 

شایان ذکر است، در ادامه این مراسم محمدی مدیرعامل شرکت دانش رفاه گزارشی از اقدامات اجرایی این شرکت در مسیر راه‌اندازی اولین شعبه هوشمند (فیجیتال) و طراحی سوپراپلیکیشن بانک رفاه کارگران ارائه و ضمن تبیین خدمات و ظرفیت‌های این شعبه و سوپراپلیکیشن، برنامه‌های توسعه‌ای شرکت در تامین زیرساخت‌های نرم‌افزاری بانک را تشریح کرد.