• کنعانی: شایسته بود سران اروپا و گروه ۷ قدردان ایران باشند

    کنعانی: شایسته بود سران اروپا و گروه ۷ قدردان ایران باشند

    سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به ادعاهای مطرح شده در بیانیه‌های اخیر سران اروپا و وزرای دارایی کشورهای گروه هفت بیان کرد که شایسته بود سران اتحادیه اروپا و اعضای گروه هفت از ایران به دلیل اقدام متناسب و مشروع در تنبیه متجاوز قدردانی کنند.

  • کنعانی: تحت تأثیر هیاهوی سیاسی و تبلیغاتی بانیان شرایط موجود در منطقه و جهان قرار نمی‌گیریم  

    با محکوم کردن ادعاهای سران اروپا و گروه هفت؛کنعانی: تحت تأثیر هیاهوی سیاسی و تبلیغاتی بانیان شرایط موجود در منطقه و جهان قرار نمی‌گیریم  

    سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به ادعاهای مطرح شده در بیانیه‌های اخیر سران اروپا و وزرای دارایی کشورهای گروه هفت و برخی مقامات آمریکایی و اروپایی در مورد جمهوری اسلامی ایران و تحولات اخیر در منطقه غرب آسیا، طرح اینگونه مواضع و ادعاها را منطبق با رویکرد شناخته شده این محافل براساس معیارها و رفتارهای دوگانه و متناقض توصیف کرد و آن را مردود و محکوم دانست.

  • واکنش ایران به بیانیه ضدایرانی گروه هفت

    واکنش ایران به بیانیه ضدایرانی گروه هفت

    سخنگوی وزارت امور خارجه امروز ضمن محکوم کردن ادعاهای بی‌اساس علیه ایران در بیانیه گروه ۷، این ادعاها را به طنز تاریخی شبیه دانست و گفت که برخی از اعضای این گروه مسبب اصلی بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه و جهان هستند.

  • کنعانی خطاب به گروه هفت: به ننگ حمایت از کودک‌کُشی در غزه پایان دهید  

    کنعانی خطاب به گروه هفت: به ننگ حمایت از کودک‌کُشی در غزه پایان دهید  

    سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به بیانیه گروه هفت، گفت: بهتر است مروری بر سوابق سیاه حقوق بشری خود کرده و به ننگ حمایت از کودک‌کُشی، جنایت جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در غزه پایان دهید.